ישי שנידובר מונה למנכ"ל AGR-E

שנידובר מונה לתפקיד לאחר שבשנה וחצי האחרונה שימש כיזם, וככזה היה, בין היתר, מנכ"ל משותף ב-Sparklix, חברת הזנק המפתחת חבילת תוכנה לניהול מעבדות רפואיות ● כמו כן, הוא כיהן כמנהל קבוצת סאפ בנס ישראל, כאשר נס ייצגה את סאפ בארץ, ומנהל חטיבת השיווק והמכירות של סאפ בחברה ● AGR-E היא חברה בת של קבוצת CB.I.T, המספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח תשתית וליווי אסטרטגי למערכות ERP, ומהווה את זרוע המוצרים הפיננסיים של הקבוצה

ישי שנידובר מונה למנכ"ל חברת AGR-E, המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי בחברות וארגונים – כך נמסר הבוקר (א') מהחברה. AGR-E היא חברה בת של קבוצת CB.I.T, המספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח תשתית וליווי אסטרטגי למערכות ERP, ומהווה את זרוע המוצרים הפיננסיים של הקבוצה.

שנידובר שימש מנהל קבוצת סאפ (SAP) בנס ישראל, כאשר נס ייצגה את סאפ בארץ, וקודם לכן היה מנהל חטיבת השיווק והמכירות של סאפ בחברה. בעבר כיהן שנידובר כמנהל תחום מוצרי תוכנה ומנהל שיווק ופעילות בינלאומית באגף השיווק ומערכות המידע של טכם, חברת התוכנה הגדולה בישראל, שנרכשה ב-1999 על ידי נס טכנולוגיות. הוא הגיע לטכם ב-1979, לאחר שירות צבאי של שמונה שנים בממר"ם וביחידת מודיעין.

בשנה וחצי האחרונה היה שנידובר יזם, וככזה שימש, בין היתר, כמנכ"ל משותף ב-Sparklix, חברת הזנק המפתחת חבילת תוכנה לניהול מעבדות רפואיות.

לדברי שנידובר, מוצר הדגל של AGR-E הוא Cash4ERP – שולחן עבודה פיננסי המאפשר הקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות בארגון, לצד תכנון כספים לטווחים השונים, ניתוחי תכנון מול ביצוע, ניהול הקשר מול הבנקים. "המוצר רכש כבר מוניטין רב", ציין, "ובכוונתי להגדיל את נתח השוק שלו, לייצא את המוצר לחוץ לארץ וליזום פיתוחים של מוצרים משלימים נוספים".

אשר לוי, מנכ"ל CB.I.T, אמר, כי "שנידובר הוא אחד מעמודי התווך של תחום ה-ERP בישראל, ובפעילותו והובלתו הביא לאימוצן של מערכות סאפ על ידי ארגונים מובילים בישראל". לדבריו, "מינויו מחזק את צוות הניהול של הקבוצה ואת מעמדה כחברה בתחום ה-ERP".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים