תוכן שיווקי

הכירו את ג'ול: עוזר עסקי מבוסס בינה מלאכותית יוצרת של סאפ

ג'ול יוטמע בכל סל פתרונות הענן הארגוני של סאפ ויספק תובנות יזומות ובעלות הקשר ללקוחות מכל מגוון הפתרונות של סאפ וגם לפתרונות צד שלישי

04/12/2023 12:20
כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ.

סאפ (SAP SE), המפתחת ומספקת יישומים ארגוניים, הכריזה על ג'ול (Joule), עוזר עסקי מבוסס בינה מלאכותית יוצרת, המשתמש בשפה טבעית.

ג'ול יוטמע בכל סל פתרונות הענן הארגוני של סאפ ויספק תובנות יזומות ובעלות הקשר ללקוחות מכל מגוון הפתרונות של סאפ וגם לפתרונות צד שלישי. באמצעות מיון מהיר ונתונים בעלי הקשר המגיעים ממגוון מערכות לקבלת תובנות חכמות יותר, ג'ול מסייע לעובדים לבצע את עבודתם במהירות רבה יותר ולהניע תוצאות עסקיות טובות יותר בצורה מאובטחת, שעונה על דרישות רגולטוריות.

"קרוב ל-300 מיליון משתמשים ארגוניים ברחבי העולם, אשר עובדים בקביעות עם פתרונות הענן של סאפ, מספקים ל-ג'ול את היכולת להגדיר מחדש את צורת העבודה של עסקים והאנשים שמניעים אותם", אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל וחבר מועצת המנהלים של סאפ. "ג'ול ממנף את העמדה הייחודית של סאפ של חיבור בין עסקים וטכנולוגיה ומתבסס על הגישה הרלוונטית, האמינה והאחראית שלנו לבינה מלאכותית עסקית".

ג'ול יוטמע ביישומי SAP בתחומים השונים, החל מ-HR ועד לפיננסים, שרשרת אספקה, רכש וחוויית לקוח, כמו גם ב-SAP Business Technology Platform, במטרה לשנות את חוויית משתמשי סאפ. כל מה שהעובדים צריכים לעשות הוא פשוט לשאול שאלה או להציג בעיה בשפה פשוטה, שעבורה יקבלו תשובות חכמות, הנשאבות משפע הנתונים העסקיים שנמצאים בסל הפתרונות של סאפ ומקורות צד שלישי, תוך שמירה על ההקשר.

לדוגמה, כאשר יצרן מבקש מג'ול לעזור לו להבין בצורה טובה יותר את ביצועי המכירות, ג'וך יכול לזהות את האזורים בעלי הביצועים הנמוכים, לקשר לקבוצות נתונים אחרות אשר חושפות בעיות בשרשרת האספקה ובצורה אוטומטית לחבר למערכת שרשרת האספקה כדי להציע תיקונים אפשריים לבחינת היצרן. ג'ול יספק בקביעות תרחישים חדשים עבור כל פתרונות סאפ. בתחום ה-HR, למשל, הוא יסייע בכתיבת תיאורי משרה אובייקטיביים ויצירת שאלות רלוונטיות עבור ראיונות עבודה.

"כעת, לאחר שהמהומה הראשונית סביב הבינה המלאכותית היוצרת נרגעה, מתחילה העבודה שמטרתה להבטיח החזר השקעה מדיד", אמר פיל קרטר, סגן נשיא ב-IDC. "סאפ מבינה כי הבינה המלאכותית היוצרת תהפוך בסופו של דבר לחלק מהמארג של חיי היום יום והעבודה, ולכן החברה מקדישה זמן כדי לבנות יועץ עסקי, המתמקד ביצירת תגובות המבוססות על תרחישים של העולם האמיתי וכדי להציב את מעקה הבטיחות הדרוש להבטחת פעילות אחראית".

ג'ול מתבסס על SAP Business AI ומשדרג את ההצעות הנוכחיות של הפתרון. למעלה מ-26,000 לקוחות ענן של סאפ משתמשים בפתרונות SAP Business AI עבור מגוון תרחישים ופתרונות של שותפים. האסטרטגיה המקיפה של סאפ לבניית אקו-סיסטם ארגוני של בינה מלאכותית בעתיד כוללת גם השקעות ישירות, בין היתר בחברות Aleph Alpha, Anthropic ו-Cohere שהוכרזו לאחרונה, לצד שיתופי פעולה עם חברות גלובליות מובילות כמו מיקרוסופט, גוגל קלאוד ו-יבמ, אשר הוכרזו במאי השנה. סאפ משקיעה ב-Sapphire Ventures – חברת הון סיכון גלובלית בתחום התוכנה, ומקדישה למעלה ממיליארד דולר כדי לממן סטארט-אפים מבוססי בינה מלאכותית שפועלים בתחום הטכנולוגיה הארגונית.

ג'ול יהיה זמין כחלק מהפתרונות של SAP SuccessFactors ובאתר SAP Start בהמשך השנה ובפתרון SAP S/4HANA Cloud, public edition בתחילת השנה הבאה. בהמשך, D'ול יהיה זמין גם בפתרונות SAP Customer Experience,  SAP Aribaו-SAP Business Technology Platform, יחד עם עדכונים נוספים רבים בסל הפתרונות של סאפ, שיוכרזו במהלך החודשים הקרובים.

אירועים קרובים