Copilot של מיקרוסופט – מעכשיו גם באנדרואיד

משמעות החידוש היא שבעלי מכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד יוכלו כעת לנצל את תועלות כלי הבינה המלאכותית הג'נרטיבית GPT-4 ו-DALL-E 3 של OpenAI - ובת חסותה מיקרוסופט - שימצאו בקרוב ממש בידיהם כל העת

מעכשיו גם בטלגרם. Copilot

מיקרוסופט שחררה בשקט את Copilot – צ'טבוט ה-AI שלה – בגרסתו לאנדרואיד, והוא מוצע החל מעכשיו בחנות Google Play*.

החידוש מביא את היכולות של דגמי GPT-4 ו-DALL-E 3 של OpenAI – שמיקרוסופט היא הספונסרית הגדולה שלה, אשר השקיעה בה כ-11 מיליארד דולר עד כה – ממש אל כף ידם של בעלי הניידים מבוססי האנדרואיד, ובחינם (יש גם גרסת פרו מתקדמת יותר בתשלום). בנוסף, החדשות הללו מסמנות הרחבה משמעותית של טווח ההגעה של Copilot, שהוגבל בעבר לפלטפורמות האינטרנט ולשולחן העבודה.

Copilot, שהוא כלי בינה מלאכותית ג'נרטיבית (GenAI), מופעל על ידי מודל השפה החדיש GPT-4, ומציע מגוון פונקציות שנועדו לשפר את הפרודוקטיביות והיצירתיות של משתמשיו.

כעת יוכלו המשתמשים להשתתף באמצעות הסמארטפון שלהם (ביניים לא ב-iPhone) בשיחות בשפה טבעית עם הצ'טבוט, ולנצל את בסיס הידע העצום שלו לאינטראקציות אינפורמטיביות מרתקות, וכן לצורך הפקת פלטי תוכן ממנו בסוגות וסגנונות שונים, כמו גם פלטים גרפיים כדוגמת איורים. כאמור, Copilot יכול לסייע למשתמש בו במשימות כתיבה שונות, והדבר נוח במיוחד בנייד, למשל לשם ניסוח מיילים, ניסוח פוסטים, סיכום טקסטים מורכבים וכדומה.

שילוב יכולות ה-GenAI – היתרון של ה-Copilot  

אם נחזור לנושא התוצרים הגרפיים – אחת התכונות המסקרנות ביותר של Copilot היא השילוב שלו עם DALL-E 3, הכלי המשמש ליצירת תמונות שפיתחה OpenAI. באמצעות כלי זה, משתמשים יכולים להפוך תיאורי טקסט פשוטים לתוצרים חזותיים מרהיבים ממש, מציורים מופשטים או ציורי פנטזיה ועד ליצירות ריאליסטיות שנראות כמו תצלום. גם כאן, כשהיכולת הזו נכנס הישר לכף יד השתמש בנייד שלו, היא מספקת אינסוף אופציות, למשל ליצירת תמונות או ממים לשיתוף עם חברים ומשפחה, ליצירת כרזות או מודעות, ועוד. 

מעבר לתכונות הליבה שלו, ה-Copilot מציע גם תרגום תוכן רב לשוני, כלי הגהה ואופטימיזציה, ואפילו את היכולת לתכנן עבור המשתמש מסלולי טיול ולנסח בשבילו קורות חיים מותאמים אישית. חבילת היכולות הזו, המקיפה והמרשימה, מציבה את Copilot במעמד של כלי רב-תכליתי שעתיד, לפחות כך נראה, להפוך לשמיש במיוחד עבור רבים.

אם אתם בעליו הגאים של iPhone דווקא, כדאי שתדעו כי מועד השקת גרסת ה-iOS של Copilot עדיין לא דווח, אבל בינתיים, משתמשי iOS יכולים לגשת לחלק מהפונקציונליות של ה-Copilot דרך אפליקציית Bing לנייד, שכן קיימת בגרסת iPhone.

על אף שגרסת ה-iOS עדיין לא בידינו, הבכורה של Copilot באנדרואיד מסמלת את המחויבות של מיקרוסופט להביא כלי AI מתקדמים לקהל רחב יותר. אפשר כבר להתנבא שבזכות היישומים המעשיים והתכונות הידידותיות שלו למשתמש, Copilot עומד להפוך לסוג של בן או בת לוויה רב או רבת ערך למשתמשי אנדרואיד, שיותר ויותר מהם יוכלו לגלות בזכותו את נפלאות הבינה המלאכותית היוצרת – ולמנף אותן לתועלתם.

*העדכון מתגלגל ולפי בדיקה שנערכה עם מועד פרסום שורות אלו – ה-Copilot טרם הגיע לחנות של גוגל בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים