תוכן שיווקי

בזק מחברת ארגונים במהירות ובפשטות לענקיות הענן הגלובלי

עכשיו מעונן: שירות Bezeq Hyper Connect מחבר בצורה ישירה, יציבה ומאובטחת לעננים הגלובליים בישראל, וביניהם אמזון

08/01/2024 09:24
טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק.

מאת: הילל יוסף

מעבר שוק המחשוב לענן כבר מזמן אינו שאלה של "האם?", אלא של "מתי?". שוק המחשוב בענן הישראלי מצוי בצמיחה, בכל שכבות הענן: PaaS – פלטפורמה כשירות; IaaS – תשתיות כשירות; וכן SaaS – תוכנה כשירות.

המעבר לענן יניב חסכון בעלויות של עד עשרות אחוזים ממחירי השוק היום – של תעבורת הנתונים מהענן הגלובלי, לצד תשתית מאובטחת, אמינה וחסכונית יותר – בין הלקוח לענן הגלובלי.

טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק: "עסקי הענן בישראל מוערכים במעל למיליארד דולר בשנה, וצפויים להכפיל את עצמם בשלוש השנים הבאות".

שירות Hyper Connect של בזק

על מנת לסייע לארגונים לצלוח את המסע המורכב והמאתגר לענן, בזק משיקה את שירות Hyper Connect ופותחת את שוק הענן לחיבור חופשי לענקיות הגלובליות, ביניהן אמזון (AWS). זאת, במטרה לאפשר לארגונים ולעסקים בישראל הצטרפות נוחה, פשוטה ומהירה לענן בו הם יבחרו.

המנמ"רים ומנהלי התשתיות בארגונים ניצבים למול כמה אתגרים בבואם לשקול מעבר לענן הגלובלי: ניהול מערך אבטחת המידע הארגוני, לרבות ניהול מערכות הגנת הסייבר ומנגנוני גיבוי – לצד הרצון לצמצם את היקף הרכישה, התחזוקה והאחסון בעולם השרתים הפיזיים.

שירות Hyper Connect של בזק מאפשר ללקוחות ביצועי רשת משופרים, עם חיבור ייעודי ישיר ויציב בין תשתיות הלקוח לספק הענן במגוון קצבים סימטריים, חיסכון בעלויות של תעבורת הנתונים מהענן הציבורי בהשוואה לתעבורת הנתונים באינטרנט, ותשתית מאובטחת, אמינה וחסכונית יותר בין תשתית הלקוח לענן הציבורי.

לפני כשנה, הכריזה בזק על שיתוף פעולה ראשון עם AWS – שירות הענן הגלובלי של אמזון – במסגרתו היא מעניקה ללקוחות העסקיים שירותי תקשורת ואבטחה מתקדמים. אלה מאפשרים לארגונים גישה ישירה לשירותי הענן המגוונים: מחשוב, אחסון, אבטחה ואפליקציות. שירות Hyper Connect מאפשר לארגונים לבחור לאיזה ענן להצטרף, ללא מגבלת תשתית.

משיקה את שירות Hyper Connect ופותחת את שוק הענן לחיבור חופשי לענקיות הגלובליות. בזק.

משיקה את שירות Hyper Connect ופותחת את שוק הענן לחיבור חופשי לענקיות הגלובליות. בזק. צילום: אילוסטרציה. שאטרסטוק

יתרון של החברה דומיננטית: שיתוף פעולה עם ענקיות הענן הגלובליות 

לבזק יש יתרון מובנה בתחום הענן, שכן היא מעניקה לכלל הארגונים במשק הישראלי תשתית איכותית ויציבה, ויש לה מוניטין רב שנים, של רבע מאה, באספקת השירות בשוק העסקי. השירות ניתן סביב השעון, 24/7, והוא כולל תמיכה מלאה בשפה העברית, לצד מעטפת שירות מלאה. לפיכך, המעבר לענן הגלובלי יאפשר לעסקים ולארגונים להפחית את התלות בהיקף הספקיות השונות מולן הם עובדים – בעולמות החומרה, מערכות ההפעלה והיישומים.

כך, בזק ממנפת את העוצמות שלה – היא מציעה לארגונים בישראל את מה שרק היא יכולה להציע – שיתוף פעולה עם ענקיות הענן הגלובליות, מלווה בידע מקצועי רחב היקף, ניסיון רב והשקעות משאבים בתחום. כאשר חשיבות מחשוב הענן גדלה והופכת להיות רכיב קריטי לעסקים, בזק מציעה ללקוחות הארגוניים בשוק המקומי שירות חדשני, המשלב בין היתרונות העצומים בתחום הענן של הענקיות הגלובליות, עם היכולות של בזק באספקת שירותי תקשורת מתקדמים למגזר העסקי בישראל.

היטיבה לסכם זאת פולג, המשמשת כסמנכ"לית שיווק בחברה, שאמרה כי "בזק ממנפת את העוצמות שלה ומשיקה שיתוף פעולה גלובלי עם מספר חברות ענק בתחום הענן. שיתוף פעולה זה דורש ידע מקצועי מעמיק, ניסיון רב והשקעות, כיוון שנגישות לעולם ה-Hyper Scale הופכת יותר ויותר למרכיב קריטי לעסקים. השירות החדש משלב בין היתרונות העצומים של החברות בתחום הענן, לצד היכולות של בזק באספקת שירותי תקשורת מתקדמים למגזר העסקי בישראל. אני משוכנעת ששילוב כוחות זה יביא מגוון רחב של פתרונות ללקוחותינו ויהווה מנוע צמיחה לפעילות העסקית של בזק".

אירועים קרובים