ג'ימייל לאנדרואיד קיבל סופסוף תכונה נחוצה במיוחד – מהי?

העדכון האחרון לכלי הדוא"ל מבית גוגל הוסיף לאפליקציה תכונה אלמנטרית שחסרה בה עד כה - כפתור 'בחר הכל', המאפשר למשתמשים לבחור מיילים רבים יחד ולנהל אותם ביעילות גדולה יותר

יום הולדת שמח. Gmail.

אחרי העדכון החדש לגרסת האנדרואיד של ג'ימייל (Gmail), משתמשים רבים מעוניינים כנראה לומר תודה רבה לגוגל, שאפשרה להם סופסוף להיפרד מהליך בחירת האימיילים המייגע באפליקציה. רק כעת קיבל היישום את התכונה המיוחלת והבסיסית למדי של כפתור "בחר הכל", המאפשר למשתמשים לייעל את ניהול המיילים שנאספו בדוא"ל הנכנס וביתר תיבות המייל שלהם. משמעות הדבר היא שכעת מתאפשר סופסוף למחוק, להעביר או לסווג הודעות דוא"ל מרובות בכמה הקשות בלבד.


לא עוד הקשה על כל אימייל

כל משתמשי האפליקציה היו מודעים לכך שלפני העדכון הזה ניהול הודעות הדוא"ל ב-Gmail Android היה פשוט משימה מסורבלת. המשתמש נדרש לבחור כל אימייל בנפרד, מה שהפך פעולות כמו מחיקה או העברת הודעות בנפח גדול למטלה שגוזלת זמן ואנרגיה. כעת התקופה הזו מסתיימת.

קחו בחשבון עם זאת כי אחרי העדכון של היישום, עדיין תוכלו לבחור הודעות מייל רבות יחד, אך רק מתוך אלו המוצגות על המסך (עד 50), ולא, למשל, את כל תיבת הדואר הנכנס שלכם. הגישה ללחצן "בחר הכל" פשוטה – לוחצים לחיצה ארוכה על כל מייל או מקישים על הדמות של השולח, והאפשרות לבחירת כמה הודעות יחד תופיע בפניכם.

יצוין כי התכונה הנוחה הזו זמינה כעת, אחרי העדכון, לכל המשתמשים ועל אף שהיא אלמנטרית למדי, הוספתה נחשבת כצעד משמעותי לקראת הפיכת ג'ימייל לשירות דוא"ל ידידותי בהרבה למשתמשי האנדרואיד.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צחי

    מתי ניתן יהיה לשלוח הודעה שוב כמו ב outlook? Resend this message again כמה כסף הארגון הזה עוד צריך להרוויח כדי שג'ימייל יהיה נוח לשימוש...

  2. 8an

    מרגיש שכאילו המציאו את כפתור 'חזרה אחורה' ברגע זה

  3. .

    יום אחד גוגל תאפשר למשתמשי אנדרואיד ליצור לייבלים מהטלפון. וזה יהיה יום אחד אחרי ביאת המשיח. עצלנים שם.

  4. דני

    מחכה שיהיה כפתור "סמן כנקרא" בהתראה

אירועים קרובים