"סיסקו צריכה להיות מודאגת מרכישת ג'וניפר"

שותפי סיסקו: "החיבור בין HPE לג'וניפר עלול להצית אש אצל מובילת שוק הרישות"

Cisco NX-OS שלה נפרצה. סיסקו.

"אם בעקבות הרכישה של HPE את ג'וניפר (Juniper Networks) היא תוכל לספק טכנולוגיה מגובשת, משולבת וכזו אשר תביא לשיבוש בעולם הרשתות, והיא תביא אותה לשוק מהר יותר מכפי שסיסקו יכולה, אז כן – הרכישה תשבש את סיסקו, ועליה להיות מודאגת בקשר לכך", כך אמר שותף של סיסקו לעיתונות הטכנולוגית בארה"ב.

שותף אחר אמר, כי "HPE וג'וניפר עלולות לאתגר את הדומיננטיות של סיסקו, שהיא מובילת שוק. HPE תהפוך, בעקבות הרכישה, למתחרה אדירה יותר".

"רכישת ג'וניפר מדגישה את החשיבות ההולכת וגוברת של רשתות אשר מונעות על ידי בינה מלאכותית. אם שתי החברות ישכילו לשלב את הטכנולוגיה שלהן באופן מוצלח, יקום שדה קרב חדש בתחום הרשתות", אמר סלים גיוואללה, סגן נשיא Calian IT & Cyber Solution, "נולד פה רגע מאד ייחודי עבור HPE, שבו היא תפריע במרחב שהיה מאוד רגוע. אם היא תעשה זאת בצורה טובה, HPE תהפוך למשהו גדול יותר ממה שהיא מדמיינת".

לונג ויו סיסטמס (Long View Systems) הקנדית היא שותפה עסקית של סיסקו וגם של HPE. "אני חושב שהרכישה בהחלט תגרום לתחרות חזקה מול סיסקו", אמר ליין אירווין, מנהל פתרונות רישות עסקיים של לונג ויו, "ראינו כבר כמה מהלקוחות עוברים מסיסקו ל-HPE Aruba בגלל תמחור והצעות ספציפיות, כמו פלטפורמת GreenLake של HPE. זה לא יקרה מיד, אבל בשלוש עד חמש השנים הבאות, אני מעריך שהרכישה תמצב את HPE כמתחרה הרבה יותר חזקה למול סיסקו. סיסקו תצטרך להציג את חידושי הבינה המלאכותית שלה. היא עושה המון עבודה גם ב-AI, אז הם יצטרכו להראות כיצד ה-AI שלהם מספק חוויה טובה יותר למשתמשים. העסקה תאיץ את ההתנהלות של סיסקו בתחומי הרישות וה-AI".

שותף עסקי אחר של סיסקו אמר, כי "עסקי הרשת של סיסקו לא היו מדהימים, בלשון המעטה – באחרונה. ענקית הטכנולוגיה מיקדה את תשומת הלב שלה בתחומים אחרים בהיצע שלה, כמו אבטחה והגנת סייבר". שותף עסקי אחר של סיסקו אמר כי "אם הרכישה תושלם, שתי הענקיות – סיסקו ו-HPE ימצאו את עצמן פונות לאותם סוגים של לקוחות. הקווים באמת יטושטשו. מצד שני, זה טוב ללקוחות: תחרות מגבירה חדשנות".

סיסקו לא הגיבה לדיווח זה, וכן לא על הרכישה של HPE.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים