פורסטר: כשליש ממנהלי ה-IT יגדילו ב-5% את ההשקעות בפתרונות המשכיות עסקית

מהמחקר, שפורסם לקראת 11.9, עולה ש-32% מהמנמ"רים בארגונים גדולים ו-36% מהם בארגוני SMB מתכוונים להגדיל את ההשקעות בתחום ● רק 11% ציינו, כי לא יעשו זאת כלל ● הסיבות העיקריות לגידול בהשקעות אינן אסון התאומים, כי אם אסונות טבע, פגעי מזג אוויר ובעיות אבטחה שאירעו ברחבי העולם

32% ממנהלי ה-IT בשוק הארגוני הגדול ו-36% בשוק ה-SMB מתכוונים להגדיל את ההשקעות שלהם בהמשכיות עסקית בכ-5% – כך עולה ממחקר של פורסטר (Forrester) שפורסם בסוף השבוע. רק 11% השיבו, כי הם לא מתכוונים להגדיל את השקעותיהם בתחום כלל.

המחקר נערך בקרב 2,803 מנמ"רים, והוא נועד לבדוק את המגמות בתחום ההמשכיות העסקית לשנים 2010-2011. הוא נערך אמנם לקראת ה-11.9, אולם נראה, כי אסון התאומים אינו הסיבה הישירה לגידול בהיקף ההשקעות בתחום. במקום זאת, ציינו המנמ"רים אסונות טבע, פגעי מזג אוויר ובעיות אבטחה שאירעו ברחבי העולם כסיבות עיקריות לכך.

המנמ"רים אף ענו, כי הם מכינים את הארגונים שלהם לגרוע מכל, עקב היות הדבר הכרחי. לדבריהם, החשש מנזק של מיליארדי דולרים שעלול להיגרם לארגונים כתוצאה מאובדן מידע גורם להם להשקיע מאמצים גם בתחום ה-DRP. הדבר מורגש בעיקר בסוכנויות ממשלה ותעשיות שנמצאות תחת רגולציה.

עם זאת, החוקרים של פורסטר ציינו, כי קיים שוני רב בין החלטה על תכנון והשקעה ב-DRP לבין הביצוע בפועל. לדבריהם, ככל שהארגון גדול יותר – כך הסיבוכיות גדולה יותר. פורסטר אף מציעה 10 דרכים לשיפור תוכניות ה-DR של הארגון ולהבטחה, כי הן יצליחו. חלקם אמנם פתרונות מוכרות, אולם מסתבר שרבים מהנשאלים לא הכירו את כולם.

DRP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים