מנכ"ל פייסבוק מודה שכינה את המשתמשים "מטומטמים"

עם זאת, טען מרק זוקרברג כי מאז ששלח לחבר, במסרים מיידיים, את ההודעה האומללה שממנה לקוח הציטוט, הוא "התבגר ולמד הרבה דברים" ● לעזרתו של זוקרברג התגייס ג'ים ברייר, מנהל חברת הון סיכון שהיא המשקיעה החיצונית הגדולה ביותר בפייסבוק, שאמר כי "זוקרברג הוא אדם מבריק שכמו כולנו, עשה כמה טעויות"

מייסד פייסבוק (Facebook), מרק זוקרברג, הודה בריאיון שהעניק לניו יורקר כי כינה בעבר את המשתמשים ברשת החברתית הפופולארית "מזדיינים מטומטמים" (dumb fucks). אולם, זוקרברג, שכיום הוא בן 26, טוען כי מאז ששלח לחבר, במסרים מיידיים, את ההודעה האומללה שממנה לקוח הציטוט, הוא "התבגר ולמד הרבה דברים".

את ההודעה שלח זוקרברג כאשר היה סטודנט והציטוט הופיע לראשונה בבלוג Silicon Alley Insider. זוקרברג אמר, כי "יכול להיות שאנשים רואים את מה שאמרתי כשהייתי בן 19 ואומרים לעצמם, בטח גם היום הוא כזה. אבל אני חושב שאם אתה מקים שירות כה משפיע, שאנשים כה רבים משתמשים בו, אתה חייב להיות בוגר יותר, לא?".

לעזרתו של זוקרברג התגייס ג'ים ברייר, מנהל חברת הון סיכון שהיא המשקיעה החיצונית הגדולה ביותר בפייסבוק. על פי ברייר, זוקרברג "הוא אדם מבריק שכמו כולנו, עשה כמה טעויות".

מתברר כי זוקרברג אכן יודע לתקן טעויות ולאחר שהסיר מרשימת החברים שלו את אהרון סורקין, התסריטאי של הסרט הלא-מחמיא The Social Network, הוא שב והוסיף אותו מחדש לרשימת החברים. ובכל זאת, זוקרברג טוען כי אין בכוונתו לצפות בסרט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאור

    הוא לא ממש התבגר, אם זו תגובתו. פייסבוק מתאים לסוג מסוים של אנשים, שאולי דומים באופיים למר צוקרברג.

אירועים קרובים