תוכן שיווקי
לקראת Arista Networking Summit 2024, מחרתיים (ג') באבניו, קריית שדה התעופה

"עומסי המידע ברשת עתידים לגדול בקצב מהיר – ואיתם גם האתגרים"

14/04/2024 17:06
מימין: אודי לנדאו, מנהל מחלקת הפריסיילים בבזק בינלאומי, וגל אראל, מנהלת מוצר נטוורקינג בחברה.

כתב: הילל יוסף.

"בשלוש השנים האחרונות, תעבורת הרשת צמחה בקצב חסר תקדים, לאור ההתקדמות של ה-AI, ויש צפי ממשי שעומסי המידע שעוברים בה יגדלו בקצב מהיר – ואיתם גם האתגרים. הדרישה בשוק לקישורים בקצב 400 גיגה-ביט לשנייה הולכת וגדלה, ככל שהעולם הופך דיגיטלי יותר והשוק מאמץ טכנולוגיות בינה מלאכותית ולימוד מכונה", כך אמר אודי לנדאו, מנהל מחלקת הפריסיילים בבזק בינלאומי.

לנדאו דיבר לקראת אירוע Arista Networking Summit 2024, שייערך מחרתיים (ג'), ה-16 באפריל, באולם האירועים אבניו בקריית שדה התעופה.

לדבריו, "לפני יותר משנה וחצי, אריסטה הכריזה על הרחבת סדרת המתגים בעולמות הדאטה סנטר, המאפשרים קצב תעבורת נתונים של 800 גיגה-ביט לשנייה לפורט (מבואה). היא חלוצה ופורצת דרך בתמיכה ברוחבי הפס הגדולים ביותר".

"אריסטה", "ציין לנדאו, "השכילה בשנים האחרונות לרתום את שלל יתרונותיה הבולטים בעולמות הדאטה סנטר, לטובת פתרונות לסביבת המשתמשים (Campus). זאת, החל מארכיטקטורת Spine & Leaf, שמאפשרת שרידות, זמינות ורמת ביצועים גבוהה, דרך מערכת הניהול והתזמור CloudVision, שמאפשרת ניהול אחוד, מגוון ואינטואיטיבי לשתי הסביבות (Single Pane of Glass), וכלה בתצורת ה-Fabric (EVPN\VXLAN), שמעניקה חופש פעולה, גמישות ויכולות צמיחה מהירה, בהתאם לדרישות המתגברות מצד המשתמשים והשירותים".

הוא ציין כי "אריסטה הכריזה בשנה החולפת על התרחבות לכמה תחומים המשלימים את פתרון התקשורת הנוכחי בעולמות אבטחת המידע, הנראות (Visibility) והתפעול – תכנון, הקמה ותחזוקה. אלה מהווים פתרון מוכלל ושלם יותר".

לדברי לנדאו, "לאריסטה יש שתי טכנולוגיות חדשות, שמניבות ערך ממשי ללקוחות. הראשונה היא AGNI (Arista Guardian for Network Identity). היא עונה על האתגרים באבטחת הגישה לרשת, שהולכים ומתגברים עם התרחבות עולמות ה-OT וה-IoT. גם השינויים הארגוניים, בין השאר ריבוי מכשירי הקצה הפרטיים (BYOD) והעבודה מרחוק, יוצרים מורכבות לנהל ולאבטח את הגישה לרשת המשתמשים. פתרון ה-NAC הענני החדש של אריסטה מבוסס AI ומאפשר, בשילוב מערכת CloudVision, לחבר לרשת משתמשים ויחידות קצה שנמצאים באזורים גאוגרפיים באתרים שונים, ולעשות זאת בצורה פשוטה, מהירה ומאובטחת, עם יכולת גדילה והתרחבות, תוך שיפור חוויית משתמשי האלחוט והמשתמשים הקוויים כאחד".

"הטכנולוגיה השנייה", אמר, "היא NDR (Network Detect & Response). אריסטה דוגלת בגישת ה-Zero trust networking על בסיס NIST 800-207 בכל הקשור להיבטי אבטחת המידע. תנאי מקדים למימוש הגישה הוא רמה גבוהה של נראות, ושליטה ובקרה מלאות על כל הפעילות ברשת. ה-NDR של אריסטה מקנה זאת ומאפשר בקרה, ניתוח נתונים רציף וזיהוי אנומליות, ואכיפה לפי הצורך, באינטגרציה מלאה עם כלל המוצרים, תחת מערכת הניהול CloudVision".

חדשנות משולבת בשירותים מנוהלים

"על החדשנות של אריסטה אנחנו מקפידים להוסיף את השירותים המנוהלים של בזק בינלאומי, שנותנים מענה ותמיכה מלאה בכל התחומים, וכך אנחנו מאפשרים ללקוח להתמקד בליבה העסקית שלו, בלא דאגה לתקלות ולניהול", אמרה גל אראל, מנהלת מוצר נטוורקינג בבזק בינלאומי. לדבריה, "אנחנו פונים לחברות בכל הסגמנטים, לרבות חברות שיש להן סביבות עבודה מבוזרות עם צרכים משתנים. הלקוחות רוצים שירות מנוהל ברמה גבוהה, שכולל יכולות אוטומציה ושמספק תובנות, כך שניהול הדאטה סנטר או הקמפוס שלהם יהיה מוכלל, עם התעסקות מינימלית בתפעול רשת התקשורת עצמה. אנחנו מלווים ונותנים מעטפת רחבה ללקוח, עם יכולת טיפול בתקלות גם מרחוק ועבודה פרו-אקטיבית לחיזוי בעיות מראש, בין היתר כשמערכות ה-AI מזהות חולשה במערכת".

לדברי אראל, "בזק בינלאומי הינה שותפת Elite של אריסטה מיום כניסתה לישראל. בזק בינלאומי מצאה באריסטה שותפת אמת, ושתי החברות מעמידות לציבור הלקוחות צוותים מנוסים, בעלי הכשרה מקיפה, כחלק ממתן מענה מנוהל ברמה הגבוהה ביותר שניתן – כפי ששתיהן שואפות בערכי הבסיס שלהן".

רוצים לשמוע עוד? הירשמו כאן לכנס של אריסטה.

אירועים קרובים