יובב יהב נבחר שוב ליו"ר איגוד המנמ"רים בשלטון המקומי

יהב הוא מנמ"ר עיריית ראש העין ומי שכיהן כיו"ר האיגוד מאז שהחליף את ליאורה שכטר ב-2020 ● הוא נבחר שוב ברוב קולות (91.43%)

יובב יהב, מנמ"ר עיריית ראש העין ויו"ר איגוד המנמ"רים ברשויות המקומיות.

בבחירות שנערכו להנהלת איגוד המנמ"רים בשלטון המקומי, נבחר שוב היו"ר המכהן יובב יהב, מנמ"ר עיריית ראש העין, עם 91.43 אחוזים מהקולות. יהב נבחר לראשונה בנובמבר 2020 והחליף את ליאורה שכטר, שעברה לשירותי בריאות כללית. יהב מכהן כמנמ"ר ראש העין קרוב ל-20 שנה ופעיל באיגוד שנים רבות.

בבחירות שנערכו להנהלת האיגוד  נבחרו שני חברים חדשים: רותם רשטיק עינב, מנמ"רית המועצה המקומית גני תקווה, וציון ממן, מנמ"ר עיריית בית שמש. שני חברים פרשו מהנהלת האיגוד, לאחר שהחליטו לא להתמודד: איתמר קורנפלד, מנמ"ר עיריית ירושלים, וירון ריבו, מנמ"ר עיריית נתניה.

חברי ההנהלה שממשיכים לקדנציה נוספת הם: איריס אלפסי – מנמ"רית עיריית מעלה אדומים; ערן מועלם – מנמ"ר עיריית מגדל העמק; לירון אברג'ל – מנמ"ר המועצה האזורית תמר; ושי קרוננבלום – מנמ"ר מועצה אזורית גליל עליון.

"אני מודה למנמ"רים על האמון המחודש שנתנו בי ומברך את חברי ההנהלה החדשים את לאלו שסיימו כעת את תפקידם בהנהלה", אמר יהב בתגובה לבחירה.

בסכמו את הקדנציה הקודמת, ציין יהב כי נעשו מהלכים משמעותיים לשיפור מעמדו של המנמ"ר מול רשויות הממשלה, ובין היתר נקבע כי תפקיד המנמ"ר הוא תפקיד ליבה ברשויות. "בנוסף פעלנו לקיים הכשרות לקידום המקצועי של המנמ"רים, בין היתר נפתח קורס מנמ"רים בבית ספר של משרד הפנים, המיועד להנהלה הבכירה של הרשויות, וכן יזמנו פתיחת קורסים מקצועיים לטובת המנמ"רים ברשויות", סיפר יהב.

"בקדנציה הקרובה נמשיך ליזום פעולות לקידום מעמד המנמ"ר בשלטון המקומי, כשבמלחמה, כמו במשברים אחרים, שוב הוכיחו המנמ"רים את המקצועיות שלהם ואת תרומתם להמשכיות תפקודית של הרשויות", אמר יהב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים