משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: בועז חן, מנכ"ל נטווייז

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"במהלך השנה ראינו איך לקוחות מסמנים את המרחב הדיגיטלי כמרחב העיקרי בו הם יפעלו בעתיד ולכן אני מאמין שעבורנו השנה הבאה תהיה שנה של אסטרטגית של צמיחה – גם אורגנית וגם דרך תהליכי רכישה ופתיחה של תחומים חדשים. זו תהיה שנה שבה תחומי ההתמחות והניסיון שלנו בייעוץ יהוו חלק חשוב בפעילות של החברה ושלי באופן אישי. זו גם שנה שבה אנחנו יוצאים למהלך של בניית תוכנית חומש לצמיחה אסטרטגית ובחירת השווקים שבהם אנחנו רוצים לפעול בשנים הבאות. זה תהליך מאתגר ומעניין שאני מאוד מצפה לו".

איזה דברים חדשים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"במישור האישי נולדה לי השנה ילדה חדשה, וזה כמובן הופך להיות מרכז המשפחה כשכל השגרה נוצרת מסביבה. לי נשאר רק להתלבט באיזה אופן אני איישם את משבר גיל הארבעים.

גם התפקיד שלי בארגון משתנה. במהלך השנה הרחבנו את צוות ההנהלה, וחלק גדול מהסמכויות לתפעול השוטף של החברה הועברו למשנה שלי – יוסי אסא, ולמנהלי החטיבות העסקיות, מה שמפנה אותי אישית להתעסק בתהליכי רוחב אסטרטגים, חוצי ארגון, וגם להיות שותף לתהליכים אסטרטגים שעוברים הלקוחות שלנו – תחום שאני מאוד אוהב".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"זו הייתה שנה פסיכולוגית, מכיוון שהיא התנהלה בפער שבין הצמיחה העסקית במשק לבין החשש ממשבר נוסף. זו היתה שנה שהיה קשה לקבל בה החלטות בראייה ארוכת טווח מכיוון שלא ברור לאן דברים הולכים. למרות חוסר הוודאות בשוק, בנטווייז (Netwise) חווינו צמיחה לאורך השנה ואנחנו צופים שתימשך גם בשנה הבאה, אולם זה מסוג התהליכים שחשוב לעשות אותם נכון בגלל האווירה של חוסר ודאות, לא להשתולל בהשקעות או לשקוע בחלומות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים