הדואר פרסם מכרז חדש לבחירת מנמ"ר, לאחר שנכשלו המאמצים לאתר מחליף לרלי מרידור

על התפקיד הנחשק התמודדו 100 מועמדים ● לשלב הסופי הגיעו שני אלופי מישנה במילואים ומנמ"ר לשעבר של אחת מחברות ה-IT הגדולות במשק ● חלק מהמועמדים נפסלו על ידי יושב ראש דואר ישראל, ששי שילה, על אף שדעתם של חברי ועדת המכרזים הייתה שונה.

יש לחכות לתגובת הלקוחות לאפליקציה. דואר ישראל

חברת דואר ישראל פרסמה היום (א') מכרז חדש לבחירת מנמ"ר במקום רלי מרידור, שפורשת לטובת סמנכ"לות בבנק ירושלים. ההחלטה על יציאה למכרז חדש התקבלה לאחר שאף אחד מהמועמדים שהגיעו לשלב הסופי לא אושר על ידי הנהלת הרשות ויושב הראש שלה, ששי שילה.

לאנשים ומחשבים נודע, כי למכרז נגשו כ-100 מועמדים. 12 איש נשלחו לקורס בחברת אדם מילוא, ולשלב הסופי הגיעו שלושה מועמדים – שני אלופי מישנה במילואים ומנמ"ר לשעבר באחת מחברות האינטגרציה.

לפני כשבועיים המליצה ועדת המכרזים על מועמדות של אחד מאלופי המשנה במילואים, שעבר את כל שלבי המבחנים, כולל את זה של יושב הראש. עם זאת, אותו אל"מ החליט בדקה ה-90 להסיר את מועמדותו לטובת תפקיד בכיר אחר במגזר הפיננסי. האל"מ השני מועסק באחת מחברות הטכנולוגיה בענף. בשבוע שעבר קיבלו מועמדים אלה הודעה, כי התשובה על מועמדותם תימסר להם בתחילת אוקטובר, אולם ערב יום הכיפורים הם קיבלו הודעה, כי לא עברו את המכרז. בהתייעצות שנערכה בסוף השבוע בהנהלת דואר ישראל הוחלט לצאת למכרז חדש.

להערכת גורמים בענף, תנאי המכרז כעת שונים וטובים יותר גם ברמת תנאי השכר, שהרתיעו רבים מלהמשיך את התהליך.

כן נודע לאנשים ומחשבים, כי קיימת מחלוקת בין המנכ"ל, אבי הוכמן, ויושב הראש של חברת הדואר לגבי המועמדים, ולפחות אחד מהמועמדים, שעבר את כל השלבים, לא אושר על ידי יושב הראש, ובעקבות זאת – על ידי הנהלת הרשות.

המשמעות היא שדואר ישראל תתפקד מספר חודשים ללא מנמ"ר, למרות האתגרים הרבים שעומדים בפניה בכל מה שקשור להמשך ההשקעות במערכות מידע ובטכנולוגיה, שאותן מוביל המנכ"ל, הוכמן, יחד עם הסמנכ"לית, מרידור.

מדואר ישראל לא נמסרה תגובה עד לרגע זה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרק

    אני שוקל להציע מועמדות כמה משלמים...

  2. אהוד

    כנראה שלא מצאו בין 100 המועמדים את המנוי הפוליטי המתאים. או שעוד לא נולד האדם שמתאים להיות מנמ"ר בדואר.... מהכרותי את הדואר אי מציאת מועמד אינו אלא קישקוש אחד גדול.

אירועים קרובים