סמל בן אבישי, חייל בתקשוב של הצנחנים, נפל בצפון הרצועה

סמל אבישי ז''ל נהרג במסגרת פעילות מבצעית בסימטאות הצפופות של מחנה הפליטים ג'באליה, שם צה"ל עורך פשיטות נרחבות נגד מחבלי חמאס ● הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים

סמל בן אבישי ז"ל.

סמל בן אבישי, בן 20 מנהריה, חייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בעזה ביום ו' האחרון. הוא הותיר אחריו הורים – אופיר ומאיה, ואחים – יהונתן ויואב. הלווייתו נערכה היום (א') בבית העלמין הצבאי בעיר.

סמל אבישי ז"ל נהרג במסגרת פעילות מבצעית בסימטאות הצפופות של מחנה הפליטים ג'באליה, שם צה"ל עורך פשיטות נרחבות נגד מחבלי חמאס.

אבישי ז"ל למד בבית הספר התיכון שחקים בנהריה, במגמת הנדסת תוכנה וסייבר, וסיים בהצטיינות. מהעירייה נמסר כי "העיר נהריה משתתפת בצערה הכבד של משפחת אבישי על נפילתו של בנם הגיבור, סמל בן אבישי ז"ל, ששירת כחייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים, בקרב בצפון רצועת עזה. בשם תושבי העיר אנחנו מבקשים לחבק ולחזק את כל בני המשפחה בשעה קשה זו. מי ייתן ולא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".

רונן מרלי, ראש עיריית נהריה, ספד לאבישי ז"ל: "קיבלנו בשורה קשה מאוד רגע לפני כניסת השבת. בן העיר שלנו, סמל בן אבישי ז"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אנחנו משתתפים בכאב העצום של בני משפחת אבישי על נפילתו של בנם הגיבור. נמשיך לחבק וללוות את המשפחה בשעתה הקשה. אשרינו שאלה לוחמינו, שנפלו על הגנת המולדת ומדינתנו האהובה במלחמה הצודקת מאין כמותה על עצמאותנו. גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים