למה הפיתוח ב-Low Code נמצא בעלייה?

בהארת' קומאר, מנהל השיווק וחוויית הלקוח של חבילת ה-DX של זוהו, ענה לשאלה זו בכנס Low Code של אנשים ומחשבים, ודיבר על פיתוח אפליקציות בדרך זו, אתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית והפתרון של החברה

יתרונות הפיתוח ב-Low Code - רבים.

"הפיתוח ב-Low Code נמצא בעלייה כי הוא מאפשר אג'יליות עסקית, צמיחה קבועה וחדשנות; מבטל צבירה של חוב טכני; עולה על הדרישה ההולכת וגדלה לאפליקציות מותאמות אישית; לא כולל את הטעויות המבוצעות על ידי הגורם האנושי; מעלה את הבעלות העסקית על פיתוח אפליקציות; ומאפשר את פיתוחן במהירות רבה יותר", כך אמר בהארת' קומאר, מנהל השיווק וחוויית הלקוח של חבילת ה-DX של זוהו (Zoho).

קומאר דיבר בכנס Low Code-No Code של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה במרכז האירועים והכנסים לאגו בראשון לציון. מנחה האירוע היה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

זוהו היא חברה שמציעה חבילת שירותי ענן, כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברים ארגונים. החברה נוסדה ב-1996, פועלת ביותר מ-150 מדינות, בהן ישראל, ומעסיקה מעל 15 אלף עובדים. יש לה, לדבריה, יותר מ-700 אלף לקוחות ומעל 100 מיליון משתמשים ב-55 האפליקציות שפיתחה.

בדבריו עמד קומאר על אתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים נאלצים לעבור: "תשתיות טכנולוגיות 'נוקשות'; צוותי IT גדולים מדי; מודרניזציה של ממשק וחוויית המשתמש; דרישה לחוויות דיגיטליות; לחצים להגדלת ההכנסות; אימוץ של טכנולוגיות צומחות; ופרטיות ומשילות נתונים – אתגר שהולך ומסתבך".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הפתרון של זוהו לאתגרים האלה הוא Zoho Creator – פלטפורמה שנמצאת בשוק כבר יותר מ-18 שנים, ומאפשרת פיתוח אפליקציות ב-Low Code. "הפתרון שלנו", ציין קומאר, "מאפשר לכל אחד בנייה מהירה יותר של אפליקציות. הפלטפורמה קלה לשימוש ואנחנו בודקים על בסיס קבוע עד כמה קל לאנשים לעבוד איתה. אפשר לבנות עם הפלטפורמה כלים פנימיים, מערכות ליבה – למשל CRM ו-ERP – מותאמות אישית ופורטלים, וכן להרחיב פתרונות קיימים בארגון".

לסיכום, הוא אמר כי "Zoho Creator היא פלטפורמת פיתוח ב-Low Code מקצה לקצה, עם יכולות לכל אורך הפרונט אנד, הבק אנד וה-Logic. היא מביאה יחדיו את צוותי הביזנס וה-IT, על מנת להתמקד בפתרון בעיות עסקיות, היא סקלאבילית וההטמעה של רוב הפיצ'רים שלה – למשל AI ומציאות רבודה – הינה קלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים