טיקל נטוורקס התקינה מערכת טלפוניה מבוססת IP בחברת הרכבות של זמביה; ההיקף: 100 אלף דולרים

המערכת, פרי פיתוח ישראלי, מבוססת על הדור החדש של מערכות טלפון פנים ארגוניות PBX מבוססות IP ● היא הותקנה בתחנות ובמתקני חברת הרכבות לאורך 1,300 ק"מ של מסילות - ממפלי ויקטוריה שבצפון המדינה ועד לדרום אפריקה - ובמשרדי ההנהלה של החברה בלוסקה, בירת זמביה

חברת ההיי-טק הישראלית טיקל נטוורקס השלימה בימים אלה פרויקט הטמעת מערכת טלפוניה פנים ארגונית בחברת הרכבות של זמביה. מדובר במערכת חדשה, פרי פיתוח ישראלי, המבוססת על הדור החדש של מערכות טלפון פנים ארגוניות PBX מבוססות IP. על פי ההערכות, שווי העסקה הוא כ-100 אלף דולרים.

המערכת הותקנה בתחנות ובמתקני חברת הרכבות לאורך 1,300 ק"מ של מסילות, המתחילות במפלי ויקטוריה שבצפון המדינה ועד לדרום אפריקה בדרום, ובמשרדי ההנהלה החדשים של החברה בלוסקה, בירת זמביה.

אלכס ארגוב, מנכ"ל טיקל נטוורקס, אמר, כי "ההסכם מצטרף להסכמים נוספים שעליהם חתמה החברה לאחרונה בארץ ובעולם". טיקל נטוורקס מעסיקה 15 עובדים, והיקף המכירות הכולל שלה ב-2009 מוערך במיליוני דולרים. פרויקטים שעשתה החברה בשוק הישראלי באחרונה הם הטמעת מערכות טלפוניה במפעלי נייר חדרה, בחוגלה קימברלי, בבית החולים משגב לדך ובקיבוץ סאסא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים