אירוע הלקוחות השנתי של רד האט – בסימן חיבור לקהילה
רד האט (Red Hat), שמספקת פתרונות קוד פתוח ארגוניים, קיימה באחרונה את אירוע הלקוחות השנתי של החברה במועדון זאפה בתל אביב. השתתפו בו כ-200 איש, ביניהם נציגי לקוחות מכל מגזרי התעשייה בישראל, אנשי צוות המכירות, ועובדים ומנהלים ממרכז הפיתוח של החברה.
למיתוג האיקוני של הכובע האדום של רד האט הצטרפו גם עציצים שהוצבו ברחבי האולם, שהוזמנו מנתיב העשרה, כתמיכה בחקלאי העוטף. גם המתנות שחולקו למוזמנים בסיום האירוע הוזמנו מהעוטף. כמו כן, במהלך האירוע נהנו המשתתפים מארוחת ערב ומהופעה של רן דנקר.
לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, אמרה כי "אנחנו מציינים את אירוע הלקוחות שלנו תחת הכותרת 'לקבל את החיים בשמחה'. אני מודה לכל אחד ואחת מהנוכחים שעשו את המאמץ והגיעו כדי להתאוורר, לקבל הפוגה קצרה מהיום יום הלא פשוט שלנו ולהתחבר לקהילה של רד האט. צוות רד האט ישראל עומד לרשות לקוחותיו לכל צורך שעולה".
תגובות
(0)