"ישראל – מהמדינות הכי מותקפות בסייבר בעולם"

כך לדברי עידן וינר, מנהל הפעילות העסקית של צ'ק פוינט ישראל, שהתראיין לאנשים ומחשבים ביום ה' האחרון, בכנס Bynet Expo 2024 ● "הארגונים המותקפים ביותר בארץ הם מהמגזר הציבורי-ממשלתי, הבריאות והחינוך"

עידן וינר, מנהל הפעילות העסקית של צ'ק פוינט ישראל.

"גורמים עוינים הכפילו בחודשים האחרונים את היקף מתקפות הסייבר שלהם על ישראל. מאז ה-7 באוקטובר, המתקפות הללו הן חלק מהלוחמה, שאינה רק פיזית. ארגונים בארץ חווים אלפי ניסיונות תקיפה ומתקפות מדי חודש, מתקפות בתדירות הגבוהה ביותר בשנים האחרונות – ישראל היא מהמדינות המותקפות בעולם. ישנם גם לא מעט ניסיונות לתקוף ארגוני תשתיות קריטיות. הארגונים המותקפים ביותר בארץ הם מהמגזר הציבורי-ממשלתי, הבריאות והחינוך. לצד מתקפות DDoS, המתקפות מנוהלות היטב והן ברמת תחכום גבוהה", כך אמר עידן וינר, מנהל הפעילות העסקית של צ'ק פוינט (Check Point) ישראל.

וינר התראיין לאנשים ומחשבים בכנס Bynet Expo 2024, שנערך ביום ה' האחרון בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפי לקוחות בינת תקשורת מחשבים ושותפיה העסקיים.

לדברי וינר, "אנו עמלים בחודשים האחרונים לספק עוד המלצות ופתרונות להגנה עבור ארגונים בארץ. המלצתי למנהלי.ות אבטחת המידע היא לוודא שמערכות ההגנה מעודכנות בעדכון האחרון. אנו, מהצד השני, פועלים בצורה פרואקטיבית, כאשר הקו המנחה אותנו הוא 'מניעה תחילה'. כך, אנו לא רק מתריעים – אלא מתמקדים בלמנוע מהאירוע לקרות".

"אנו דוגלים בגישת של פתרון מאוחד, מקיף ושיתופי"

"מערכת ניהול האבטחה שלנו, אינפיניטי (Infinity), בנויה מארכיטקטורת אבטחת סייבר אחודה", הסביר וינר. "הייחודיות שלה אינה רק בכמות הפתרונות שהיא יודעת לטפל בהם, אלא ביכולות הניהול – אנו מאפשרים לנהל הכל, באופן מרכזי וממקום אחד. כך, למשל, לאחר סיום רכישת חברת אבטחת הענן הישראלית פרימיטר 81, תמורת 490 מיליון דולר – מיד שילבנו את הפונקציונליות שלה במערכת הניהול שלנו. אנו דוגלים בגישת של פתרון מאוחד, מקיף ושיתופי, כזה שהוא מוכלל, מאוגם ובעל יכולת שיתופיות".

לדבריו, "המערכת מעניקה כיסוי לכלל אזורי הרשת השונים – בענן, ביחידות הקצה, ב-IoT, ובמובייל. למרות זאת, חשוב להבין כי מדובר במסע משותף. כדי שארגון יוכל לוודא שהוא מוגן ומגיב בזמן אמת, נדרש ניהול ושיח בין כלל האזורים השונים ברשת, כאשר המוח הוא ענן מודיעין האיומים, המאפשר לאסוף כמות מידע גדולה ולשתף את הלקוחות השונים בזמן אמת".

הוא הוסיף כי "לצד פתרונות אינפיניטי, אנו מציעים גם שירותי אבטחה מנוהלים ללקוחות, דוגמת ניהול והערכת סיכונים, מבדקי חדירה ועוד. השירותים המנוהלים שאנו מספקים הם בסינרגיה מלאה ביחד עם השותפים העסקיים שלנו, וזאת לטובת השאת עוד ערך ללקוחות".

עידן חדש באבטחת סייבר – שת"פ בין אדם למכונה במרכז הבמה

"בהיבט פערי השכר בין גברים לנשים", ציין וינר, "הוצאנו באחרונה, לפי דרישות החוק, את הדו"ח השנתי בתחום, זו השנה השלישית. השנה, בראשונה – אין אצלנו פערי שכר בין המינים. אנו מאמינים שהשיוויון מתחיל בהליך הגיוס ולכן מקפידים להציע שכר לפי תפקיד – ולא לפי ציפיות".

"לצד מערכת הניהול, הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי גם בהיבט המשאב המקצועי. יש לנו מרכז מו"פ מהגדולים בארץ, עם אלפי מומחי סייבר".

"באחרונה", סיכם וינר, "השקנו את Infinity AI Copilot – כדי לשפר את אבטחת הסייבר עבור חברות ולטפל במחסור העולמי של מקצועני אבטחת סייבר. המערכת מניבה חיסכון של עד 90% מהזמן הדרוש לעבודה הניהולית עבור משימות האבטחה, ומסייעת לאנשי אבטחה להקדיש יותר זמן למשימות אסטרטגיות. כך, אנו פותחים עידן חדש של אבטחת סייבר – בו שיתוף הפעולה בין אדם למכונה נמצא במרכז הבמה. נמשיך להקשות על התוקפים ולהגן ולאבטח את תושבי ישראל והארגונים – בלא פשרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים