אופיר פינס וחמי פרס השתתפו בספיד דייט בסיטיזון

השתתפו בספיד דייט בסיטיזון של פארק עתידים. מימין לשמאל: ליאת שחם, אייל גרין וחמי פרס.

לאחרונה התקיים במעבדת החדשנות סיטיזון (CityZone) של פארק עתידים תל אביב מפגש מרתק בתחום החדשנות והדיגיטציה, בהובלתו של אופיר פינס, שר הפנים לשעבר ומנהל המכון לשלטון מקומי ע"ש שלמה (ציץ') להט, בפקולטה למדעי החברה ע"ש גורדון שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן השתתפו באירוע מנכ"לי תאגידים עירוניים וחברות כלכליות עירוניות מכל רחבי הארץ. אל המפגש הצטרפו גם חמי פרס, שותף מייסד ומנכ"ל בקרן הון סיכון פיטנגו ויו"ר מרכז פרס לשלום וחדשנות, ואייל גרין, מנכ"ל הפארק – שהגיעו לתמוך ביזמי המעבדה.

שיאו של המפגש היה בספיד דייט – בו מנכ"לי תאגידים גדולים נפגשו עם מיטב החברות והיזמים של סיטיזון, לאחר שהוצגו על ידי ליאת שחם מנהלת המעבדה. האווירה הייתה דינמית ומלאת אנרגיה, כשכל צד ניסה להרשים ולהתבלט ב-7 דקות בלבד.

איציק בן דוד, מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית תל אביב-יפו, ריתק את הקהל בדבריו על חדשנות עירונית בתחום הדיגיטלי. ד"ר בת חן נחמיאס בירן הציגה את חזונה על עתיד התחבורה. מנכ"ל פארק עתידים, גרין, דיבר על משמעות הקהילה והחיבוריות לעולמות החדשנות, ו-פרס דיבר על הממשקים שבין המגזר העסקי לחברות הפיתוח הכלכלי בשלטון המקומי.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים