חברת האי-קומרס פליפקארט מחפשת סטארט-אפים ישראליים

החברה ההודית פותחת אקסלרטור שיתמקד בסטארט-אפים כחול לבן בעולמות האי-קומרס, הבריאות הדיגיטלית, הדיפטק, הקליימטק והקיימות ● זאת, כחלק מתוכנית ההאצה הגלובלית שלה

עדי לב, מנכ"ל פליפקארט ישראל.

חברת האי-קומרס פליפקארט הודיעה אתמול (א') על השקת המחזור הרביעי של תוכנית ההאצה שלה לסטארט-אפים, כאשר הפעם במוקד החיפושים שלה נמצאות חברות הזנק מישראל, שבמידה שהן יעברו אותה צפויות לקבל גישה לשוק ההודי, שממנו היא מגיעה.

תוכנית ההאצה שפליפקארט השיקה בינואר 2022 שואפת ליצור קהילה של יזמים וחדשנות עם סטארט-אפים טכנולוגיים. התוכנית מתמקדת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעולמות האי-קומרס והקמעונאות, ועל פי החברה, היא מותאמת לצרכים של סטארט-אפים לאורך מסע הצמיחה שלהם. התוכנית מיועדת לסטארט-אפים הרלוונטיים לתחומי המסחר האלקטרוני, בדגש על שיפור חוויית משתמשים בפלטפורמה, אוטומציה בניהול מלאי ושרשרת אספקה, פתרונות פינטק, בלוקצ'יין, GenAI ועוד. כמו כן, פליפקארט פותחת את התוכנית לחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, הדיפטק, הקליימטק והקיימות.

לדברי עדי לב, מנכ"ל פליפקארט ישראל, "יש סקרנות רבה בהודו כלפי הטכנולוגיות הישראליות, יחד עם רצון לאמץ פתרונות חדשניים ומודלים עסקיים מקוריים. הצטרפות לרשת החדשנות של פליפקארט, Leap Innovation Network, מציעה לסטארט-אפים בשלבים שונים – ממיזמים מוקדמים ועד לחברות בשלב הצמיחה – הזדמנות לבדוק, להתאים ולהציע את הפתרון שלהן. שיתוף הפעולה בין פליפקארט לסטארט-אפים בישראל יספק להם גישה לשוק של מאות מיליוני לקוחות, שממשיך לצמוח במהירות".

אילו חברות יכולות להגיש מועמדות?

פליפקארט היא חברת אי-קומרס הודית שכוללת חברות בת כמו מיינטרא, פליפקארט סיטונאות, פליפקארט בריאות+ ו-Cleartrip. החברה נוסדה ב-2007 ויש לה בסיס משתמשים רשומים של מעל חצי מיליארד איש. המרקטפלייס שלה מציע יותר מ-150 מיליון מוצרים במעל 80 קטגוריות. מספר המוכרים על גבי הפלטפורמה עומד על יותר מ-1.4 מיליון. החברה החלה לפעול בישראל ב-2018 לאחר רכישת אפסטרים קומרס – חברה שמתמחה בתמחור תחרותי בזמן אמת ובניתוח מגמות שוק. רכישה זו הובילה להקמת מרכז הפיתוח והחדשנות של החברה בישראל, שפועל בעולמות הבינה המלאכותית והאלגוריתמיקה. המרכז מעסיק 100 אנשים – מחציתם בארץ, והיתר בהודו ובאוקראינה.

במחזור הנוכחי של התוכנית, אנשי פליפקארט יבחנו מגוון רחב של סטארט-אפים ישראליים, שכבר יש להם הצעות ישימות. הסטארט-אפים הנבחרים יממשו את הפתרונות שלהם באמצעות פיילוטים בתוך פליפקארט, ואם יצליחו – תהיה להם הזדמנות לשותפות עסקית עם החברה. חברות הזנק שפועלות למען האקו-סיסטם של המסחר האלקטרוני על ידי בניית פתרונות חדשניים לשיפור חוויית הקנייה, העצמת המוכרים, החדשנות בשרשרת האספקה, התשתית הטכנולוגית או עתיד המסחר יכולות להגיש מועמדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים