תוכן שיווקי

פורסטר דירגה את נטסקופ כמנהיגה בפתרונות אבטחה לשירותי קצה

על פי פורסטר, "נטסקופ צריכה לעמוד בראש הרשימה עבור לקוחות ארגוניים המעוניינים לאבטח כוח עבודה מרוחק ולספק הגנת דאטה מקיפה"

25/06/2024 13:54
נטסקופ

נטסקופ (Netskope), מובילה עולמית בגישה מאובטחת לשירותי קצה (SASE), זכתה לתואר מנהיגה (Leader) בדו"ח Forrester Wave, שמדרג פתרונות אבטחה לשירותי קצה, עבור הרבעון הראשון של 2024. בדו"ח נבחנו 11 החברות החשובות ביותר בתחום פתרונות האבטחה לשירותי קצה (SSE), בהתבסס על 25 קריטריונים, שהתייחסו להיצע המוצרים הנוכחי של כל ספקית, לאסטרטגיה שלה ולנוכחותה בשוק.

יכולות חזקות בתחום ה-SSE מהוות את התשתית לארכיטקטורת אבטחה ורשתות מודרנית ומאופיינת בתאימות, שמכונה SASE. בדו"ח Forrester Wave צוין כי "נטסקופ צריכה לעמוד בראש הרשימה עבור לקוחות ארגוניים שמעוניינים לאבטח כוח עבודה מרוחק ולספק הגנת נתונים מקיפה", ושנטסקופ "מתאפיינת בחזון ברור שמעמיד את הגנת המידע כתכלית שאותה צריכות לשרת טכנולוגיות ה-SSE שלה".

הדירוגים הגבוהים ביותר ב-12 קטגוריות

עידן בן נאים, מנהל הפעילות של נטסקופ בישראל, אמר כי "בהערכה זו, נטסקופ קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר בקטגוריה היצע מוצרים נוכחי, שמתוארת על ידי פורסטר באופן הבא: 'קריטריוני המפתח עבור פתרונות אלה כוללים טכנולוגיה לאבטחת כוח עבודה מרוחק (SWG ו-CASB), שמחליפה פתרונות VPN (ZTNA), מסופקת דרך רשת רחבה ומהירה, ומגינה על הדאטה – הן במערכות החברה והן בענן'. נטסקופ קיבלה את הדירוגים הגבוהים ביותר האפשריים ב-12 קריטריונים, לרבות חזון וחדשנות, תחת הקטגוריה הרחבה 'אסטרטגיה'".

נטסקופ קיבלה ציון לשבח ספציפי על פלטפורמת Netskope One, ובפרט החוזקות שלה בתחום ה-DLP. בדו"ח נכתב כי "נטסקופ מגינה על הנתונים של החברה באמצעות מערכת חזקה של מניעת אובדן נתונים (DLP) בנקודות הקצה, בכל חלקי הרשת ובין עננים. היא מסוגלת לזהות סוגים רבים של מסמכים, כמו חוזי מיזוגים ורכישות, תעודות זהות של אנשים וקניין רוחני".

בנוסף, הדו"ח מציין את היכולות של נטסקופ ברשת ה-NewEdge ובתחום הבינה המלאכותית, ונכתב בו כי היא "מגלה חדשנות בכל ההיבטים הטכניים, לרבות השקעות משמעותיות ברשת פרטית גלובלית חדשה ומרשימה (NewEdge), בינה מלאכותית (הרצת עשרות מודלים) ואבטחה המבוססת על GenAI". הדו"ח של פורסטר גם מציין כי "ככלל, אם יש לכם דרישות משמעותיות לגבי ביצועים או שאתם זקוקים לפונקציות מתקדמות אלה, תגלו כי ספקיות שמנהלות רשתות משלהן יתאימו לכם יותר".

"ביצועים פנומנליים עבור רשתות ומשתמשי קצה"

"כוחה של פלטפורמת Netskope One טמון ביכולת שלנו להציע ביצועים פנומנליים עבור רשתות ומשתמשי קצה, ואת הטוב ביותר שקיים כיום בענן מודרני מבוסס בינה מלאכותית, SaaS, אבטחת אפליקציות רשת ופרטיות – ללא כל ויתורים", אמר סנג'יי ברי, מנכ"ל ומייסד שותף של נטסקופ. לדבריו, "אנחנו אסירי תודה על הביטחון והאמון שנותנים בנו הלקוחות והשותפים שלנו. אנחנו גאים במיוחד בהכרה הזו שקיבלנו מפורסטר, שמבחינתנו נותנת תוקף נוסף לאמונה שאנחנו מציעים את הפתרונות הטובים ביותר בתעשייה, כדי לאבטח את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות, וטרנספורמציה תואמת של האבטחה והרשת".

הכרה כאחת מחברות הענן והרשת החשובות בעולם

בדירוג זה, נטסקופ ממשיכה לזכות בהכרה כאחת מחברות הענן והרשת החשובות בעולם. היא נתפסת כשותפה עסקית נאמנה עבור מעל 3,000 לקוחות ברחבי הגלובוס, בהם יותר מ-30 שנמנים עם 100 החברות המובילות של פורצ'ן.

כמו כן, נטסקופ זכתה לתואר מנהיגה ב-SSE ו-ZTNA במסגרת דו"ח IDC MarketScape להערכת ספקי NESaaS עולמיים לשנת 2023 ודו"ח IDC MarketScape להערכת ספקי גישה עולמיים לרשתות אפס אמון לאותה השנה.

רוצים לשמוע עוד? להרשמה לכנס SASE Summit של נטסקופ לחצו כאן.

אירועים קרובים