גוגל משפרת את רשת Find My Device

החברה הצהירה, כי היא פועלת באופן פעיל להפצת שיפורים לרשת Find My Device במהלך השבועות הקרובים, שישפרו את המהירות והיכולת של איתור חפצים אבודים

משתפרת. Find My Device.

רשת Find My Device של גוגל למעקב לא מקוון אחר הטלפון ולתמיכה בתגי מעקב הפכה לרשמית באפריל 2024. ההשקה הראשונית של הרשת הייתה איטית ביותר ומוגבלת לארה"ב ולקנדה, והורחבה למדינות נוספות בעולם במאי השנה. מאז הופעת הבכורה של הרשת, הושקו גם התקני מעקב אחר פריטים הנתמכים ב-Find My Device, כמו Pebblebee Tag, ואולם מסתבר שהרשת, המבוססת על מיקור המונים, לא תמיד עובדת. כעת גוגל הודיעה, כי היא פועלת לשיפור אמינות הרשת.

גוגל מציינת בהצהרה שפרסמה, כי בקרוב היא תשפר את רשת Find My Device כדי לשפר את המהירות והיכולת שלה לעקוב אחר פריטים שאבדו. שינויים אלה יגיעו למשתמשים "במהלך השבועות הקרובים".

בנוסף, אמינות הרשת תשתפר ככל שיצטרפו אליה יותר ויותר מכשירים. בהתחשב בהתרחבות האיטית של רשת Find My Device, הדבר עשוי להימשך כמה שבועות או חודשים נוספים, אך  עם זאת, כיסוי הרשת המורחב אמור להקל על מציאת טלפון שאבד או פריטים אחרים מתויגים.

"אנו פועלים באופן פעיל להפצת שיפורים לרשת Find My Device במהלך השבועות הקרובים, שישפרו את המהירות והיכולת של איתור חפצים אבודים", מציינת גוגל בהצהרתה. "המכשירים ממשיכים להצטרף לרשת Find My Device החדשה, ואנו מצפים מהרשת לגדול, מה שיעזור גם לשפר את יכולת האיתור של מכשירים שאבדו".

גוגל גם מעודדת את המשתמשים לשנות את הגדרת רשת "מצא את המכשיר שלי" במכשירי אנדרואיד ל"עם רשת בכל האזורים" – מה שאמור לעזור להם למצוא את הפריט המתויג שלהם גם באזורים עם תנועה נמוכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים