אליאס טרמן מצטרף לקרן YL Ventures כשותף תפעולי

אליאס טרמן, שותף תפעולי ב-YL Ventures.

אליאס טרמן, שהוביל את תחום השיווק בחד-קרן אורקה סקיוריטי (Orca Security) (חברת פורטפוליו של YL Ventures) עד לפני כשנתיים, מצטרף לשורותיה של קרן הון הסיכון הישראלית-אמריקנית YL Ventures. טרמן ימנף את ניסיונו הרב בשיווק ומכירות בתחום הסייבר על מנת לסייע לחברות הפורטפוליו של הקרן להגדיל באופן משמעותי את מכירותיהן.

טרמן הוביל את תחום השיווק וסייע בחיבור ללקוחות פוטנציאליים עבור חברות סטארט-אפ בתעשיית הסייבר לרבות Uptycs, Integris Software (שנרכשה על ידי OneTrust, (Distil Networks (שנרכשה על ידי אימפרבה) ו-OneLogin.

טרמן החל את הקריירה שלו כיזם, ועסק שנים רבות ביצירת קטגוריות בשווקים חדשים וצומחים. הוא צבר 20 שנות ניסיון בעבודה עם חברות סטארט-אפ צעירות שהראו צמיחה מרשימה, וסייע להן לשפר את אסטרטגיות הכניסה שלהן לשוק. בתפקידו ב-YL Ventures ילווה טרמן את חברות הפורטפוליו של הקרן בתהליכי הרחבת המכירות והגדלת מאגר הלקוחות שלהן. הניסיון הרב שצבר והרקע שלו בתעשייה יהוו מכפיל כוח משמעותי לפעילות צוות השיווק של הקרן בהובלתה של השותפה שרון זימן, ויאפשרו לחברות הפורטפוליו של הקרן לפרוץ לשוק עם יתרון מובהק בכל הנוגע לגיוס לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים