ת'רדס חוגגת יומולדת שנה עם "עוגת" אייקונים חדשים

הרשת החברתית של מטא חוגגת יום הולדת שנה ומציעה למשתמשים אייקונים חדשים לאפליקציה, שעוצבו על ידי משתמשים – אבל רק עד ה-12 ביולי

בת שנה, עם 175 מיליון משתמשים פעילים. Threads.

שנה מלאה לרשת החברתית ת'רדס (Threads) – התשובה של מטא ל-X,  ולכבוד יום ההולדת הכינה מטא ל-175 מיליון המשתמשים הפעילים בפלטפורמה (לפי ציוץ של מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, ב-X) "פינוק" שמסתתר באפליקציה.

מי שיפעילו את האפליקציה וייכנסו לפרופיל שלהם – משתמשי iOS או אנדרואיד – יבחינו מיד באייקון יום הולדת חדש, עם נר בודד – בין הסמל של אינסטגרם לתפריט ההמבורגרים, מעל תמונת הפרופיל.

לחיצה עליו תציג דף חדש המכריז "ת'רדס בת שנה!" חגיגת השנה לאפליקציה מתבטאת בכך שהיא מאפשרת למשתמש לפתוח סמלים שעוצבו על ידי משתמשי ת'רדס.

כדי לחשוף את הסמל, צריך פשוט ללחוץ על אייקון כסוף ליד האייקון המוכר של האפליקציה. האייקון הראשון, מה-3 ביולי, הציג פרשנות ייחודית לאייקון האפליקציה שנעשתה על ידי maxymachen@. לאחר שנחשף, ניתן להגדיר אותו כאייקון אישי. אחריו כבר מופיעים יש עוד ארבעה אייקונים מעוצבים, והחברה מציינת, כי היכולת לשנות את האייקון לא תימשך לנצח, והפונקציונליות תסתיים ב-12 ביולי 2024. "שובו לכאן מדי יום השבוע לגלות אחד חדש", נכתב עוד בדף.

"מתנת" יום הולדת למשתמשים של ת'רדס: אייקונים שעוצבו על ידי משתמשים.

"מתנת" יום הולדת למשתמשים של ת'רדס: אייקונים שעוצבו על ידי משתמשים. צילום: נחמה אלמוג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים