סטארט-אפים ומשקיעים ביום השנתי של MassChallenge

מימין: יובל וולמן, אסתי ארם פדר וערן בילסקי

חברת UST אירחה בשבוע שעבר את יום המשקיעים השנתי של MassChallenge, אקסלרטור ה-Non equity מהגדולים והמגוונים בישראל. באירוע השתתפו נציגים של חברות סטארט-אפ בפורטפוליו של האקסלרטור, ממגוון סקטורים ותחומים: PlusMusic – שירות סטרימינג אינטראקטיבי למוזיקה מבוסס בינה מלאכותית, replantin – המפתחת מכונת מכירה אוטונומית לתוצרת חקלאית, Shela – המפתחת כלי לזיהוי מוקדם של סיבוכי הריון באמצעות AI וביומרקרים,  Sunshine Robotics – אשר פיתחה רובוט לניקוי פאנלים סולאריים, ועוד.

כמו כן, נכחו משקיעים מהקרנות eHealth Ventures, Pitango, LifeSci Partners, aMoon, Ground Up, AgTech investment consultant (Galit Sharabani), lool ventures, Firstime Ventures ו-GM Ventures.  

בתחילת האירוע נשאו דברי פתיחה מנואל סושולץ מ-Sweetwood Capital, שהציג את נוף ההשקעות לשנת 2024 בישראל ובעולם, מוטי זיגל, מנכ"ל MassChallenge ישראל ויובל וולמן, מנהל הפעילות של UST  בישראל ונשיא CyberProof.

לאחר מכן הסטארט-אפים התחלקו לשולחנות עגולים עם משקיעים סקטוריאליים על מנת לקבל משוב על אסטרטגיית גיוס הכספים שלהם ולהכינם להצלחה וצמיחה לאחר סיום התוכנית של MassChallenge.

הרצאת הנעילה בנושא גיוסי הון בעתות משבר ניתנה על ידי ערן בילסקי מקרן Entrée Capital.

מוטי זיגל, מנכ"ל MassChallenge: "בעקבות האירועים הטראגיים של ה-7 באוקטובר והעימות המתמשך, אנו עוברים תקופה מאתגרת במיוחד. היום, יש לכם, כיזמים, הזדמנות ייחודית לשמוע ישירות ממשקיעים כיצד הם תופסים את הסטארט-אפים שלכם. במקום פיץ' רגיל שעלול להסתיים ב'לא' גנרי או ב'תחזרו כשתהיה לכם יותר אחיזה בשוק', אתם יכולים לשאול את השאלות הדחופות ולמצוא פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר העומדים בפניכם בגיוס הכספים. אני מקווה שתצאו מכאן מצוידים בכלים להתגבר על המכשולים שאתם ניצבים בפניהם כשמדובר בהשגת השקעה. בזמנים הקשים שבהם אנו נמצאים, ההבנה כיצד לגייס כספים בהצלחה חשובה יותר מאי פעם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים