דיווח: למרות החרם, אנבידיה תדע השנה הכנסות רבות מסין

לפי הפייננשל טיימס, החברה תמכור בשנה הכספית הנוכחית שלה יותר ממיליון יחידות של מעבדי ה-H20 מופחתי הביצועים, שלא מהווים חלק מהחרם של ארה"ב על המדינה ● זה צפוי להכניס לה השנה יותר מ-12 מיליארד דולר

ים של הכנסות. אנבידיה.

למרות החרם האמריקני, מתברר שההכנסות של אנבידיה בשוק הסיני הולכות להיות גבוהות מאוד גם בשנה הכספית הנוכחית שלה. החברה אמנם לא יכולה למכור את מעבדי הבינה המלאכותית הכי חזקים שלה, כמו ה-A100 וה-H100, במדינה, אבל היא כן יכולה למכור את מעבדי ה-H20 מופחתי הביצועים. לפי דיווח של הפייננשל טיימס, היא עתידה למכור השנה במדינת הענק הרבה מאוד מהם: יותר ממיליון יחידות, שיכניסו לקופת החברה סכום ענק של יותר מ-12 מיליארד דולר.

בסין "שואבים" כמעט כל שבב בינה מלאכותית שמישהו מהם יכול לשים עליו יד, ויש הברחות לא מעטות של מוצרי העילית – כולל של אלה שהממשל האמריקני אוסר למכור באופן ישיר לחברות במדינה היריבה. מצב המכירות של אנבידיה שם טוב מאוד, ועל אף שהחברה המקומית וואווי מציעה את ה-Ascend 910B, שאמור להיות מעבד שווה כוחות ושווה מחיר – אנבידיה מוכרת שני מעבדי H20 על כל מעבד אחד של וואווי שנמכר.

אין ספק שאנבידיה הייתה יכולה להכניס הרבה יותר כסף אם היא הייתה יכולה למכור את מעבדי ה-H100 לסין במקום ה-H20.

מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, צוטט באחרונה כאומר ש-"המצב בסין עכשיו הרבה יותר תחרותי, בגלל המגבלות על הטכנולוגיה שלנו. עם זאת, אנחנו ממשיכים לעשות כמיטב יכולתנו כדי לשרת את הלקוחות בשווקים שם".

ההערכה היא שאם צפי המכירות של ה-H20 יתממש, המכירות לסין עשויות להוות קצת פחות מ-10% מכלל ההכנסות של אנבידיה בשנה הכספית הקרובה – בשוק שרק ממשיך לצמוח עבורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים