מסתבר: הפרסומת הטובה ביותר ל-iPad לא נוצרה על ידי אפל
סרטון המציג ילד מולדאבי בן ארבע משתמש במכשיר לנגינה על פסנתר, לימוד האלף-בי"ת ומשחקים שונים, כובש את הרשת ● "בזמן שכל כך הרבה חברות מציגות את המחשבים האישיים שלהן כחכמים, מוצרי אפל בכלל - ומעל כולם ה-iPad - מציעים כניסה חלקה לעולם המיחשוב האישי, עם פשטות מתעתעת", כתב בעל טור בעיתונות הטכנולוגית בארה"ב
ילדים וכלבים גונבים כל הצגה – את זה גילה צ'רלי צ'פלין הגאון המנוח כבר לפני מאה שנים. כאשר אפל (Apple) השיקה את מכשיר ה-iPad שלה, בוודאי היו כמה אנשי פרסום שתהו אילו קטעים מהפכניים יוצגו במכשיר על ידי ילדים. אלא שהפרסומאים לא ענו לאתגר, ובמקום ילדים קיבלנו פרסומות "סטנדרטיות" ובהן תמונות של חפצים שונים.
כמה חודשים לאחר ההשקה, מגיע ה-"תיקון": סרטון וידיאו שנשלח לבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ' (TechCrunch) על ידי אחד הקוראים, מראה כמה קל לתפעול ומעורר השראה הפך ה-Pad להיות. בסרט נראה טימותי סנדוליק – ילד מולדאבי בן ארבע, משתמש במכשיר במגוון דרכים, בעת שאביו, פול, מצלם את התוצאה, שאורכה כמעט חמש דקות. הילד משלב בין נגינה על פסנתר, לימוד האלף-בי"ת הלועזי, משחקי כדור ובועות, הנעת מכוניות בכביש, ועוד שלל פעילויות לגירוי מוחו.
כפי שכתב אחד מבעלי הטורים בעיתונות הטכנולוגית בארה"ב, "בזמן שכל כך הרבה חברות מציגות את המחשבים האישיים שלהן כחכמים, מוצרי אפל בכלל – ומעל כולם ה-iPad – מציעים כניסה חלקה לעולם המיחשוב האישי, עם פשטות מתעתעת".
לתשומת ליבו של הקורא סטיב ג'ובס.
תגובות
(0)