תוכן שיווקי

קינדריל ברידג': יותר מ-1,200 לקוחות ו-190 שירותים

פלטפורמת האינטגרציה המהפכנית ומונעת ה-AI של קינדריל מבצעת מהפכה בנוף ה-IT

16/07/2024 11:05
עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות למדינות הים התיכון ומזרח אירופה בקינדריל.

מאת: עידו ופנר, סמנכ"ל למדינות מזרח אירופה ומדינות הים התיכון בקינדריל

חברת קינדריל – ספקית שירותי תשתית ה-IT הגדולה בעולם – הודיעה על הישגים משמעותיים עבור פלטפורמת האינטגרציה הפתוחה המובילה שלה, קינדריל ברידג' (Kyndryl Bridge), המונעת על ידי בינה מלאכותית, ושכיום יש לה יכולות בתחום הבינה המלאכותית הג'נרטיבית.

עם יותר מ-1,200 לקוחות אנטרפרייז ו-190 הצעות של שירותים חדשים במגוון תחומים, קינדריל ברידג' מבצעת מהפכה בנוף ה-IT, על ידי סיפוק תבונות שמסייעות לשפר את הביצועים, ולחסוך בעלויות משמעותיות.

מעבר לציפיות עם תובנות ושירותים חסרי תקדים

צוות הפיתוח שלנו דואג לכך שהפלטפורמה תלמד את הדאטה של הלקוחות ותייצר תבונות חדשות בכל רגע נתון. מדובר במעל ל-שלושה מיליון תובנות פעולה בחודש, מה שמאפשר ללקוחות ארגוניים להאיץ את הערך העסקי ולייעל את סביבות הטכנולוגיה שלהם. תובנות אלו, בשילוב עם 100 מיליון אוטומציות חודשיות של הפלטפורמה, מביאות למהירות, אמינות ופרודוקטיביות חסרות תקדים.

באמצעות אספקה מהירה של יכולות מהפכניות, תוך שימוש בדאטה של הלקוחות, בינה מלאכותית עם יכולות בתחום ה-AIOps, ובנוסף, שילוב יכולות מתחום הבינה המלאכותית הג'נרטיבית, אנו מפשטים ומייעלים את המורכבות של סביבות הענן וכל מערך ה-IT בארגון.

ההשקעה המתמשכת שלנו בקינדריל ברידג' מבטיחה שלקוחותינו ימקסמו את השקעותיהם בטכנולוגיה, ישיגו רווחי פרודוקטיביות ויאיצו את מסעותיהם הדיגיטליים, ובנוסף, הוספנו יכולות מתחום הבינה המלאכותית הג'נרטיבית, במסגרתן נוכל לשאול את הפלטפורמה שאלות בשפה חופשית בנוגע לדאטה ולסייע בפתרון תקלות באופן מהיר יותר.

רווחי פרודוקטיביות משמעותיים והתאמה לתקנות

לקוחות המשתמשים בקינדריל ברידג' חווים ירדה דרמטית בתקלות הקשורות ל-IT – עד 95% בתעשיית הייצור, 93% בלוגיסטיקה, 92% בשירותים פיננסיים ו-86% במגזר הציבורי. בנוסף, הפלטפורמה מסייעת בהתאמה מוגברת לדרישות התקנות, מה שמגביר את היעילות התפעולית והחדשנות.

יכולות מוכנות לעתיד על מנת לענות על הדרישות הגלובליות

קינדריל ברידג' צפויה להציג מספר שירותים חדשים ברבעונים הקרובים, כולל:

  • יכולות נוספות בבינה מלאכותית — קינדריל מביאה יכולות נוספות למפת הדרכים של יישומי הבינה המלאכותית בארגונים, על ידי הצעת מגוון שירותים שיעזרו ללקוחות לבנות את התשתית ואת הנתונים בצורה המהימנה, ואת המודלים הדרושים כדי לנצל את היתרונות של הבינה המלאכותית. ההצעות החדשות יכללו ארסנל של כלים בתחום למידת מכונה (MLOps) וכלים למבצעי מודלים של שפה גדולה (LLMOps), וכן את קונסולת הנתונים והבינה המלאכותית של קינדריל, שתיצור תצוגה מאוחדת מקצה לקצה של נתוני הלקוחות – מחזור חייהם – לשיפור התובנות וההפעלה של הבינה המלאכותית.
  • התאמה לתקנות אבטחה: אינטגרציה והמחשת נתונים למעקב אחר שרשרת האספקה של חומרה, תוכנה, קבלני משנה, ספקים, ולעמידה בדרישות תקנות, עם יכולות חדשות להתמודד עם שינויים רגולטוריים.
  • מודרניזציה ארגונית – הדור הבא של יכולות אספקת שירותי תחזוקה של מיינפריים מבית קינדריל יבוסס על טכנולוגיות בינה מלאכותית, כדי להאיץ את פעילות אספקת המיינפריים המנוהלת על ידי קינדריל ברידג'. הטכנולוגיות החדשות, בשילוב עם המומחיות של קינדריל במיינפריים והתובנות התפעוליות שמספק קינדריל ברידג', יעזרו לארגונים למודרניזציה של עומסי העבודה שלהם במיינפריים, לשלב אותם עם הענן או להעביר אותם מפלטפורמת המיינפריים לענן היברידי.

סיכום

הפלטפורמה של קינדריל ברידג' מספקת תצפית הוליסטית רחבה, מגבירה פרודקטיביות ויעילות תפעולית ומגבירה חדשנות, בעזרת הניסיון הרחב שצברנו בתעשייה במשך שלושה עשורים – את כל הידע הזה הכנסנו לפלטפורמה אחת, המונעת על ידי בינה מלאכותית ואלפי אוטומציות. ככל שהפלטפורמה ממשיכה להתפתח, היא תספק יותר יכולות וערך עסקי גדול עוד יותר, כדי לעזור לארגונים להתמודד עם המורכבות של סביבות מרובות עננים וסביבות ה-IT המסורתית.

אירועים קרובים