תוכן שיווקי

דטה טק מציעה ללקוחותיה את פתרונות הענן המתקדמים של DreamVPS

16/07/2024 12:29
משרדי דטה טק. נציגי דטה טק - חץ ברקוביץ', מנכ"ל; דודי שקד, סמנכ"ל מכירות; זיוה וסרמן, מנהלת שיווק. נציגי DreamVPS – לי רוט, מנכ"ל משותף; רן כהן, מנהל טכנולוגי.

דטה טק (Data Tech)חברת הפצה מובילה בתחום הטכנולוגיה והתקשורת – מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי חדש עם DreamVPS, שהיא ספקית שירותי ענן מהמובילות בישראל, והופכת להיות המפיצה הבלעדית שלה בישראל. שיתוף הפעולה מאפשר לאינטגרטורים מובילים בישראל ליהנות מסל מוצרים רחב ומגוון יותר, הכולל את פתרונות הענן המתקדמים של חברת DreamVPS.
דטה טק פועלת למעלה מ-17 שנה כחברת ההפצה המובילה בישראל בתחום הטכנולוגיה והתקשורת. החברה משמשת כמפיצה ראשית עבור סיסקו (Cisco), אחד השמות הגדולים ביותר בטכנולוגיית התקשורת הגלובלית. שותפות ארוכת טווח זו אפשרה ל-דטה טק להציע מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות של סיסקו למגזרים שונים, כולל ארגונים, ממשלה ועסקים קטנים.

הכוח המרכזי של דטה טק טמון ברשת הנרחבת שלה של משווקים ואינטגרטורים. אנשי מקצוע אלה מסייעים בגישור הפער בין טכנולוגיות מתקדמות למשתמשים סופיים, ומבטיחים שלקוחות יקבלו את הפתרונות המתאימים והיעילים ביותר לצרכיהם. החברה לא רק מפיצה מוצרים; היא מספקת שירותי ערך מוסף כגון ייעוץ, תכנון ותמיכה מקצועית, קריטיים ליישום טכנולוגי מוצלח.

דטה טק ו-DreamVPS – עתיד טכנולוגי מבטיח

DreamVPS מובילה את שוק הענן הציבורי בישראל, עם תשתיות ענן כחול-לבן מאובטחות, המבוססות על טופולוגיית ענן אמיתי, שמבטיחה זמינות ושרידות גבוהה. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות ענן לעסקים קטנים ובינוניים, כולל אחסון מערכות מידע, אפליקציות ואתרים. כל אלו ניתנים לניהול עצמאי דרך ממשק ניהול נוח ויעיל. DreamVPS מציעה תמיכה אישית מותאמת לצרכי הלקוח, עם מענה מהיר ומקצועי מצוות תמיכה טכנית ברמת DevOps, מה שמבטיח שירות איכותי ואמין.

צילום מסך מתוך פלטפורמת הענן הציבורי של חברת DreamVPS.

צילום מסך מתוך פלטפורמת הענן הציבורי של חברת DreamVPS.

שיתוף הפעולה החדש מאפשר ל-דטה טק להרחיב את טווח הפתרונות הטכנולוגיים שלה, ולהציע ללקוחותיה שירותי ענן מנוהלים באיכות גבוהה.

דטה טק משמשת כחוליה מקשרת קריטית בין אינטגרטורים לבין שירותי הענן המתקדמים של DreamVPS. באמצעות חיבור זה, האינטגרטורים נהנים מגישה לשירותים ולמוצרים מתקדמים של DreamVPS, ובכך משדרגים את מערך הפתרונות שהם יכולים להציע ללקוחותיהם.

השירותים החדשים המוצעים כחלק משיתוף הפעולה

  • אחסון מערכות מידע: פתרון אחסון מתקדם למערכות מידע על גבי תשתית ענן, הכולל כריית נתונים עסקיים (BI), מערכות לשילוח בינלאומי ועמילות מכס, בתי מלון ותיירות, ניהול ציי רכב (לחברות היסעים), ומוצרי SIEM SOC. השירות כולל המלצות לאבטחה וביצוע יישום של המלצות אלו.
  • אחסון מערכות ERP: צוות DreamVPS מציע ניסיון עשיר ומומחיות בהקמה ואפיון סביבות ענן יעודיות למערכות ERP כגון פריוריטי (Priority) ו-סאפ (SAP). הפתרון מותאם לעבודה בעצימות גבוהה ומבטיח גדילה חלקה ללא בעיות טכניות נלוות.
  • אחסון אפליקציות WEB ואתרי מסחר: מיפוי מדויק והבנה עמוקה של צרכי האפליקציה והתוכנה, עם ליווי טכנולוגי כולל מול בתי התוכנה לשילוב התוכנה באופן הומוגני בתשתית הענן. הדבר מבטיח ביצועים מירביים וטבעיים (Native), וכולל פתרונות שמתמודדים עם עומסים ועצימות גבוהה במיוחד במהלך קמפיינים בפריים טיים.
  • אחסון למשרדי רואי חשבון: נסיון רב ומומחיות בסביבות ענן מותאמות למשרדי רואי חשבון ויועצי מס, המשתמשים במערכות כגון 'חשבשבת', 'ריווחית' ו'עוקץ'. שירותינו כוללים עבודה מקצועית עם בתי התוכנה, גיבוי יומי של נתונים ואבטחת מידע מתקדמת.

יתרונות משמעותיים ללקוחות

שיתוף הפעולה בין דטה טק ל-DreamVPS מביא מספר יתרונות משמעותיים ללקוחות, וביניהם:

  • סל מוצרים רחב ומגוון יותר: דטה טק תוכל להציע ללקוחותיה מגוון רחב יותר של פתרונות ענן, הכוללים את פתרונות הענן המתקדמים של DreamVPS.
  • שירות לקוחות משופר: דטה טק ו-DreamVPS ישתפו פעולה כדי לספק ללקוחות שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולהציב סטנדרט חדש בשוק. השירות יכלול ייעוץ ראשוני, תמיכה טכנית, וטיפול מסחרי.
  • מחירים תחרותיים: DreamVPS ידועה במחירים התחרותיים שלה, ו-דטה טק תוכל להציע ללקוחותיה את המחירים הטובים ביותר בשוק.
  • זיהוי פוטנציאל: החיבור בין החברות מבוסס על זיהוי הפוטנציאל הגבוה של DreamVPS, שכבר מהווה שחקן משמעותי ומוביל בתחום תשתיות ושירותי הענן, בדומה למעמדה של סיסקו בתחום מוצרי התקשורת הפיזיים.

דטה טק ממשיכה להוביל את עולם ההפצה והטכנולוגיה עם שותפויות אסטרטגיות, המבטיחות ללקוחותיה את הפתרונות החדשניים והמקצועיים ביותר בשוק. שיתוף הפעולה עם DreamVPS מסמל צעד משמעותי נוסף בדרך להבטחת חוויית שירות וטכנולוגיה מתקדמת לכל לקוח.

יחד נמשיך להוביל את העתיד הטכנולוגי ולהציע ללקוחותינו את המיטב שבעולם השירותים המנוהלים בענן.

להיות מובילים, לחדש ולהתפתח – זה החזון שלנו

אירועים קרובים