סיגלית שביט מונתה למנמ"רית סלברייט

שביט, שתפקידה יהיה סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית של סלברייט, מביאה עימה יותר מ-30 שנות ניסיון בתפקידים בכירים בחברות כגון פדקס ישראל, ECI טלקום וסייברארק

סיגלית שביט, סמנכ"לית מערכות מידע בסלברייט.

סיגלית שביט מונתה לתפקיד סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית של סלברייט – כך מסרה החברה היום (ה'). היא מצטרפת לצוות הניהול הבכיר של החברה.

שביט מגיעה לסלברייט עם יותר מ-30 שנות ניסיון בענף. היא שימשה, בין השאר, כמנמ"רית פדקס ישראל, מנמ"רית ECI טלקום ומנמ"רית גלובלית של סייברארק. בתפקידה האחרון הייתה שביט סמנכ"לית התפעול של KTrust הישראלית, שפועלת בעולם הגנת הסייבר.

ב-ECI שביט העלתה לאוויר מערכת BI בענן של אורקל – פרויקט ה-BI בענן הראשון של ענקית ה-IT בישראל. בסייברארק היא הייתה שותפה להפיכת החברה לחברת ענן ותוכנה כשירות (SaaS). היא נבחרה לאחת מ-25 הנשים המובילות בתחום אבטחת הסייבר בדירוגים של כמה אתרים ועיתונים.

שביט תדווח ליוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. החברה פועלת בשוק הפתרונות לחקירות דיגיטליות, ומאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של החקירות הללו, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. לחברה אלפי לקוחות – סוכנויות אכיפת החוק, לצד ארגונים אחרים.

האתגרים שעומדים בפני שביט בסלברייט

לפי סלברייט, "המינוי נעשה בתקופה שבה החדשנות והתשתית הטכנולוגית של החברה הן בעלות חשיבות מכרעת לתמיכה בלקוחותיה, כדי לשמור על עליונות מול התחכום הגדל והולך של גורמים עברייניים ברשת, ולנוכח הצמיחה ההולכת וגדלה בכמות הראיות דיגיטליות". בין האתגרים שעימם תתמודד שביט: להבטיח שמערכות המידע והאבטחה של סלברייט ימשיכו לתמוך בצרכים היומיומיים של החברה; להגיב לאיומי הסייבר המתפתחים; למנף בינה מלאכותית; ולהאיץ את החדשנות בחברה.

כרמיל אמר כי "המומחיות של שביט במערכות מידע ואבטחה ובפתרונות חדשנות לארגוני SaaS גדולים משפרת את יכולתה של סלברייט לקדם את משימתה: האצת תהליכי עשיית הצדק".

שביט ציינה ש-"המשימה המשמעותית של הצוות שלי היא אימוץ אסטרטגיה דיגיטלית ברורה ומודרנית, כדי לשפר את היעילות ולהאיץ תהליכי חדשנות בחברה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידו

    מה קרה לסמנכ״ל הקודם?? לא שרד את יוסי כרמיל?🤣 ארנון זילברמן welcome to the club..

אירועים קרובים