איתן הדאיה מונה למנכ"ל הסטארט-אפ סייטביט

החברה מפתחת טכנולוגיה מהפכנית למניעת טביעות, באמצעות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית ● החברה הוקמה ונוהלה על ידי אדם ביסמוט ז"ל, שנפל ברצועת עזה

איתן הדאיה, מנכ"ל סייטביט.

חברת הסטארט-אפ סייטביט (SightBit), המפתחת טכנולוגיה מהפכנית למניעת טביעות באמצעות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית, הודיעה על מינויו של איתן הדאיה למנכ"ל החברה. הדאיה, שעלה לישראל בינואר האחרון לאחר שניהל חברה בינלאומית בשנים האחרונות בהונג קונג, למד בארה"ב וניהל קריירה מגוונת בניהול בכיר באירופה, מביא עימו ניסיון עשיר בניהול חברות בינלאומיות בתחומי טכנולוגיה, תקשורת ומדעי החיים בשוקי אירופה, אמל"ט והמזרח הרחוק. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים ופסיכולוגיה ארגונית ומומחה בליווי חברות בשלבי צמיחה ופריצה בינלאומית.

סייטביט הוקמה ונוהלה מתוך חזון אישי של אדם ביסמוט ז"ל, לאחר שחווה מקרוב מקרה טביעה טראגי בים המלח. החברה, הפועלת במסגרת חממת אין-נגב (InNegev), פיתחה מערכת חדשנית, המשתמשת בשילוב של ראייה ממוחשבת, בינה מלאכותית וניתוח ביג-דאטה כדי לנטר חופי רחצה בזמן אמת. המערכת מסוגלת לזהות מצבי סכנה, כמו שחיינים במצוקה או זרמים חזקים, ולהתריע לצוותי ההצלה ולמנהלי החופים. ביסמוט שימש במקביל להובלת החברה מרצה ליזמות וחדשנות באוניברסיטת בן-גוריון ומנהל של תוכנית "ראידאת" ("פורצות דרך") לקידום יזמות של צעירות בדואיות. אדם ביסמוט ז"ל נפל בחודש ינואר ברצועת עזה.

הדאיה אמר לרגל מינוי, כי "אני נרגש להצטרף לסייטביט ולהמשיך את המורשת של אדם, שהקדיש את חייו למניעת טביעות. הוא היה יזם אמיתי, שיצר את ההזדמנויות העומדות בפנינו כיום. אנו מודעים לאתגרים, אבל מאמינים בנחישות הצוות ובפוטנציאל העצום של הטכנולוגיה שלנו. אני מחויב להוביל את החברה לצמיחה, תוך מימוש החזון הישראלי הרווח ליצירת חדשנות טכנולוגית לטובת הכלל ולהפוך את סייטביט למובילה עולמית בתחום בטיחות המים."

הטכנולוגיה של סייטביט כבר הוכיחה את יעילותה בפיילוטים מוצלחים בתל אביב, אשדוד, קליפורניה, ברזיל, דובאי, אוסטרליה וקנדה, וסיפקה התרעות מצילות חיים.

החברה גייסה עד היום 2 מיליון דולר מחממת אין-נגב וממשקיעים אסטרטגיים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים