עמותת טק-קריירה חנכה מרכז חדש ללמידה והכשרה טכנולוגית בלוד

המרכז החדש מציע סביבת למידה מתקדמת, הכוללת כיתות מחשבים משוכללות, מעבדות וחדרי סדנאות, שיאפשרו לעמותה להרחיב את פעילותה ולהעניק הזדמנויות לימוד והכשרה טכנולוגית לאלפי צעירים וצעירות יוצאי אתיופיה

משמאל: מנכ"ל בנק ישראל לשעבר ויו"ר הועד המנהל, חזי כאלו, ח"כ צגה מלקו, מנכ"ל העמותה טקלה מקונן ואיל גיחון, גזבר העמותה.

עמותת טק-קריירה, העוסקת בקידום בני הקהילה האתיופית בתעשיית ההיי-טק, חנכה מרכז חדש ומודרני ללמידה והכשרה טכנולוגית בעיר לוד. המשכן החדש ישמש מיקום זמני עד להשלמת בניית המכללה, שתקום בעיר בכספי התרומות. הטקס התקיים במעמד בכירים, נבחרי ציבור וחברי העמותה, בהם מנכ"ל בנק ישראל לשעבר ויו"ר הוועד המנהל, חזי כאלו, ח"כ ד"ר צגה מלקו ומנכ"ל העמותה, טקלה מקונן.

המרכז החדש של טק-קריירה מציע סביבת למידה מתקדמת, הכוללת כיתות מחשבים משוכללות, מעבדות וחדרי סדנאות. המתקנים החדשים יאפשרו לעמותה להרחיב משמעותית את פעילותה ולהעניק הזדמנויות לימוד והכשרה טכנולוגית לאלפי צעירים וצעירות יוצאי אתיופיה.

לדברי כאלו, "שילוב בני העדה האתיופית בהיי-טק הוא צעד חשוב, אך הוא רק ההתחלה. הדרך לשוויון מלא עוד ארוכה, והשקעה מתמשכת היא הכרחית. ההיי-טק הוא מנוע הצמיחה של ישראל, אך הוא לא יכול להאיץ אם לא נכלול בו את כל חלקי החברה. שילוב בני העדה האתיופית הוא לא רק צדק חברתי, אלא גם הכרח כלכלי. שילוב ראשוני הוא הישג, אך שילוב משמעותי הוא המטרה. עלינו להמשיך ולדחוף את הגבולות ולפתוח דלתות נוספות לבני העדה האתיופית בהיי-טק".

מקונן סיפר, כי "מעל 1,300 בוגרים כבר הוכיחו שהכשרה טכנולוגית איכותית היא המפתח לשילוב בתעשיית ההיי-טק ומאפשרת לאנשים לבנות עתיד טוב יותר לעצמם ולמשפחותיהם. היעד שלנו לחמש השנים הבאות הוא להכשיר עוד 1,500 בוגרים ולהגיע למסה קריטית של 3,000 בוגרים – מספר משמעותי שיש לו אימפקט שימשוך את הדור הצעיר להיות חלק מה-High Tech Nation. בתקופה זו אנו נמצאים בשלבים מתקדמים להקמת קמפוס טכנולוגי ליוצאי אתיופיה, שיהווה בית קבע לעמותה בעיר לוד. הקמפוס יכלול מעבדות מחשבים ומעונות סטודנטים ל-200 משתתפים בשנה.  עד שנעבור לקמפוס החדש שלנו ב-2025, המכון הגיאופיסי יהווה משכן לטק-קריירה, ובו נמשיך לקבל את הכוח והברכה מאלוקי ישראל לחנך דור למופת, שיצליח ויקים בית בישראל, במדינתנו היקרה – הבית הלאומי של עם ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים