גלאקסי S25 שוב יהיה מבוסס על מעבדי סמסונג וגם קוואלקום

טלפון הדגל החדש של החברה הדרום קוריאנית יושק בקרוב כסדרת Galaxy S25 ● מעבד Exynos 2500 של סמסונג ישולב ברוב הסדרה וגרסת האולטרה תפעל על ערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 4 של קוואלקום בשל הצורך של הביצועים

הגלאקסי הבא יחזור להצטייד במעבדי סמסונג וקוואלקום. ה-S25 שיגיע אחרי ה-S24.

למרות הציפיות של המשתמשים, ולמרות לחצים של לא מעט חובבים ואוהדים של טלפוני ה-Galaxy S של סמסונג, בחברה החליטו כנראה כבר שהדור הבא של טלפוני הדגל של החברה, ה-S25, יעשה שימוש שוב בשני מעבדים: אחד של קוואלקום ואחד של סמסונג עצמה.

החברה למעשה אישרה שהיא מפתחת את המעבד הדגל הבא שלה Exynos 2500, והוא מיועד אך ורק למכשירי ה-S והמכשירים המתקפלים שלה. למעשה הוא זה שישולב ברוב מכשירי ה-Galaxy S25 שיימכרו ברחבי העולם. מעבד הדגל הבא של קוואלקום, שאמור להיות Snapdragon 8 Gen 4, ישולב במכשירים שישווקו לשוק הצפון אמריקני בעיקר.

כמו בדורות הקודמים, גרסת ה-Ultra של ה-S25, תוצע עם זאת עם המעבד של קוואלקום בלבד. לפי הדיווחים הוא יהיה דגם היחיד לצד דגם הבסיס.

ה-Exynos 2500 יהיה המעבד הראשון לשוק הטלפונים של סמסונג שייוצר בליתוגרפיה של 3 ננו-מטר. הוא אמור להכיל לא פחות מעשר ליבות: העליונה מבוססת על Cortex-X5 במהירות מרבית של 3.2 גיגה-הרץ, שכבה שתורכב מ-3 ליבות Cortex-A730 במהירות של 2.3 עד 2.5 גיגה-הרץ, שכבה נוספת של 4 ליבות Cortex-A730 אבל במהירות נמוכה יותר, ואז שכבה בת 4 ליבות Cortex-A520. השבב הגרפי יהיהXclipse 950 שהוא תוצר של שיתוף הפעולה עם AMD.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים