תוכן שיווקי

קבוצת hms משיקה פעילות ענן חדשה ביחד עם דניס קליטביאנסקי

05/08/2024 16:17
מימין: דייויד ברנשטיין – משנה למנכ״ל קבוצת hms ומנהל תחום ליבה בנקאית, דניס קליטביאנסקי - מנכ״ל hms cloud, מיכאל הלפרין – מנכ"ל קבוצת hms.

הפעילות החדשה, hms Cloud, צפויה להרחיב משמעותית את פעילות הקבוצה בענן, אשר כיום נעשית במישור הייעוץ האסטרטגי במגזר הממשלתי ובשירותי FinOps. הפעילות החדשה צפויה להצמיח משמעותית את עסקי הקבוצה בענן.

הענן הממשלתי והלקוחות הפיננסיים יהיו במכרז תשומת הלב של הפעילות, והחברה תציע פתרונות חדשים ומורכבים המבוססים על שילוב היכולות של hms ושל דניס קליטביאנסקי על בסיס פתרונות של גוגל, ובהמשך בכוונתה להציע פתרונות של AWS ועננים נוספים.

מיכאל הלפרין, מנכ"ל קבוצת hms ", אמר, כי "אני מברך על כניסתו של קליטביאנסקי לקבוצה. החיבור יאפשר  לנו להציע ללקוחותינו יכולות חדשות במערכות הליבה שלהם וניהול הפעילות בענן. בכוונתנו לפתח יכולות עומק, ולהציע שירותים חדשים כולל כאלה אשר יינתנו במודל לשכת שירות ואשר יתנו מענה לצרכים המשמעותיים של לקוחותינו".

לדברי רו"ח דייויד ברנשטיין, משנה למנכ"ל hms ומנהל תחום ליבה בנקאית, "השירותים והיכולות הקיימים של hms, בדגש על תחומי הליבה הבנקאית והאוטומציה, ישולבו בפתרונות העתידיים, והסינרגיה תוריד סיכונים מול לקוחות אשר ייהנו מפתרונות קצה לקצה על ידי מיישם מוביל".

קליטביאנסקי הינו יועץ בכיר בתחום הבנקאות הפתוחה ועולם ה-API, אשר פועל בשוק למעלה מעשור. לדבריו, החיבור עם hms הינו טבעי והוא מאמין כי התפתחות טכנולוגיית ענן ו-API הולכת וגדלה וכי בשנים הבאות תגדל הפעילות באופן משמעותי לאור הביקוש הגובר בתחום המעבר לענן, מערכות API Management ובנקאות פתוחה בשוק.

hms הינה קבוצת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל. בנוסף לפעילות הייעוץ הרחבה פועלת הקבוצה בעולמות ה-IT כמיישמת של פתרונות תוכנה ובביצוע פרויקטים מורכבים בתחומי הליבה הבנקאית, הסבות נתונים, רובוטיקה ואוטומציה באמצעות כלי RPA, ניהול סיכונים ורגולציה (GRC), ניהול פרויקטים (PPM) ופיתוח תוכנה בכלי Low code. לצד זאת מפעילה  hmsבית תוכנה למוצרים המפותחים על ידה.

הקבוצה עובדת עם ספקים מובילים כגון TCS, אורקל, UiPath, אאוטסיסטמס, ברודקום, אטלסיאן, קריאשיו, UBPartners, מאנדיי, פיקו ועוד. עם לקוחותיה ניתן למנות את הגופים המובילים במשק, כגון – בנקים, חברות אשראי, ביטוח, גופים ממשלתיים, קופות חולים ושירותי בריאות, גופים ביטחונים ותאגידים גדולים במשק הישראלי.

אירועים קרובים