היה שלום Chromecast, ברוך הבא Google TV Streamer

Google TV Streamer הוא הסטרימר החדש מבית גוגל, שמחליף את ה-Chromecast, שהוצא לגמלאות * הוא שונה לחלוטין בעיצובו, מהיר יותר, מזרים מדיה ב-4K, תומך ב-HDMI 2.1, ב-HDR וב-Dolby Atmos, ואפילו קצת ב- Gemini

מחליף את ה-Google TV Streamer .Chromecast.

גוגל, די כצפוי, סתמה את הגולל על משפחת מוצרי ה-Chromecast שלה והשיקה מוצר הזרמת וידיאו חדש בשם המאוד ישיר Google TV Streamer. המוצר החדש של החברה הוא דמוי ממיר, אם כי מציע עיצוב נאה לעין, ולפחות בישראל הוא יתמודד – אם בכלל יגיע באופן רשמי – עם ה-Mi Box של שיאומי לדורותיו, אולי מכשיר הזרמת הווידאו הכי פופולרי בארץ מבין אלו שמבוססים על אנדרואיד.

המוצר האחרון בסדרת ה-Chromecast הושק ב-2022 עם תמיכה ברזולוציית HD בלבד בעלות של כ-30 דולר, כשנתיים לאחר שהשיקה את גרסת ה-4K של המותג במחיר של 50 דולר. בנוסף, כאמור, חל שינוי ניכר בעיצוב: מול עיצוב הדונגל בחיבור USB של המכשירים הקודמים, Google TV Streamer הוא מכשיר דק ושטוח ומעוצב ויהיה הרבה יותר יקר – 100 דולר.

לפי גוגל, המכשיר החדש מהיר ב-22% מקודמו והוא מגיע עם כפל זיכרון עבודה, כלומר 4 גיגה-בייט, ופי ארבעה זיכרון אחסון, שעומד כעת על 32 גיגה-בייט. בנוסף, הוא מסוגל להזרים מדיה ברזולוציה של 4K בקצב של 60 פריימים/שנייה, והחיבור תומך ב-HDMI 2.1. מעבר לכך יש תמיכה ב-HDR וב-Dolby Atmos.

בגוגל גם מספרים, שיש תמיכה מסוימת ב-Gemini. לדוגמה, מזרים המדיה החדש יוכל לתקצר פרקים של סדרות טלוויזיה ואף להציע סקירה שלהם – אפילו לעונה שלמה. כמו כן, ניתן יהיה להשתמש במכשיר כדי לשלוט במוצרי הבית החכם של גוגל וכן במוצרים שתואמים לתקן Matter.

המכשיר אינו מגיע עם כבל HDMI. מי שירכוש אותו ואין לו כבל מיותר בבית יצטרך להוציא עוד כמה עשרות דולרים על כבל איכותי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים