אפל משחררת עדכונים למערכות ההפעלה עם "תיקוני באגים חשובים"

אפל שחררה אתמול (ד') את iOS 17.6.1 עבור משתמשי iPhone ואת iPadOS 17.6.1 עבור משתמשי iPad, שלדבריה כוללים תיקוני באגים חשובים, בהם תיקון לבעיה הקשורה להגנת נתונים מתקדמת

אפל מעדכנת את מערכות ההפעלה.

אפל שחררה אתמול (ד') את iOS 17.6.1 עבור משתמשי iPhone ואת iPadOS 17.6.1 עבור משתמשי iPad, שלדבריה כוללים תיקוני באגים חשובים, בהם תיקון לבעיה הקשורה להגנת נתונים מתקדמת.

בהערות השחרור של הגירסאות החדשות נאמר: "עדכון זה כולל תיקוני באגים חשובים והוא מטפל בבעיה המונעת הפעלה או השבתה של הגנת נתונים מתקדמת".

"הגנת נתונים מתקדמת" היא תכונה אופציונלית, המרחיבה את ההצפנה מקצה לקצה לכמה שירותי iCloud נוספים, כולל גיבויים של מכשירי iCloud, גיבויי הודעות, תמונות ועוד.

אפל טוענת, כי הבאג ב-iOS 17.6 השפיע על מספר קטן של משתמשים. אם משתמש ניסה להפעיל את תכונת "הגנת נתונים מתקדמת" והיא נכשלה, הוצגה לו הודעת שגיאה ברורה, כך שהמשתמש היה מודע לכך שהשינוי נכשל.אם משתמש ניסה לכבות את התכונה והיא נכשלה, הממשק הראה, שהתכונה כבויה למרות שהיא נותרה פעילה ב-iCloud. לאחר התקנת iOS 17.6.1 ו-macOS 14.6.1, משתמשים אלו יתבקשו לעבור להגדרות ולוודא שהם עדיין רוצים להשבית את הגנת הנתונים המתקדמת.

המשמעות היא, שלמשתמשים שהושפעו מהבאג הזה בעצם לא נאמר שיש להם יותר אבטחה ממה שהייתה להם בפועל.

iOS 17.6 היה עדכון די קטן ל-iPhone, שיצא בחודש שעבר וכלל כמה תיקוני באגים ושיפורי אבטחה.

אפל גם שחררה גם את גירסת iOS 16.7.10 עבור דגמי iPhone ישנים יותר, הכוללת תיקוני באגים ושיפורים אחרים.

בנוסף לעדכונים אלו עבור משתמשי iPhone ו-iPad, אפל שחררה גם את macOS Sonoma 14.6.1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים