תוצאות שיא למטריקס, עם עלייה בהכנסות וגידול ברווח הנקי

החברה סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם תוצאות חיוביות ● הכנסות הרבעון רשמו גידול של 3.6% והרווח הנקי - של 16.4%

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

מטריקס פרסמה היום (א') את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של השנה, שמציגים תוצאות שיא בשתי התקופות, תוך המשך צמיחה עקבית בהכנסות וברווחים.

במהלך הרבעון, ההוצאות של מטריקס גדלו ב-2.7% ל-1.2 מיליארד שקלם, ואילו ההכנסות שלה עלו ב-3.6% ל-1.33 מיליארד. הרווח הנקי רשם גידול של 16.5% ל-73.1 מיליון שקלים והרווח המיוחס לבעלי המניות הציג עלייה של 18.6% ל-69.5 מיליון.

ההוצאות הגולמיות גדלו ברבעון ב-2.7% למיליארד שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-9% ל-201.8 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 15.1%. הרווח הגולמי הושפע לחיוב, בין היתר, מהתשלום שהביטוח הלאומי העביר במהלך הרבעון לחברה, עבור עובדיה שגויסו למילואים. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-3.6% ל-90.5 מיליון שקלים והרווח עלה ב-13.9% ל-111.3 מיליון.

מטריקס רשמה מגמות דומת במחצית הראשונה של השנה: ההוצאות שלה עלו במהלכה ב-7.8% ל-2.6 מיליארד שקלים, אולם הכנסותיה הציגו גידול ניכר יותר – של 3.6% ל-2.8 מיליארד. הרווח התפעולי הציג עלייה של 11.5% ל-221.9 מיליון שקלים והרווח הנקי גדל ב-12.8% ל-144.5 מיליון.

החברה ממשיכה במדיניות חלוקת הדיבידנדים שלה לבעלי המניות, בשיעור של עד 75% מהרווח הנקי, ועד תום המחצית הראשונה של השנה חילקה החברה לבעלי מניותיה דיבידנדים בסך של כ-132.1 מיליון שקלים. עם פרסום הדו"חות היום היא הודיעה על חלוקת דיבידנד רבעוני נוסף בסך של 52.1 מיליון שקלים (82 אגורות למניה).

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי החברה "ממשיכה להציג צמיחה עקבית בתוצאותיה, בשיעורי צמיחה מרשימים, וזאת בזמן מלחמה ובאחת התקופות הקשות בתולדות המדינה. אנחנו מסכמים רבעון שני ומחצית ראשונה של השנה עם צמיחה בכל המדדים המרכזיים: בהכנסות, ברווח הגולמי, בזה התפעולי, ברווח הנקי, ברווח לבעלי המניות ובתזרים המזומנים. אנחנו מציגים תוצאות שיא לרבעון ברווח התפעולי, ברווח הנקי וברווח לבעלי מניות החברה, ותוצאות שיא בהכנסות ובכל מדדי הרווח במחצית הראשונה של השנה. הצמיחה בהכנסות וברווחים נובעת כולה מצמיחה אורגנית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בוזי הבועז

    מדינת ישראל תמשיך לדפן את כיסם של הטייקונים סוחרי הגולגלות ב12.5% על חשבון העובדים.

אירועים קרובים