אקזיט: אוטופליט הישראלית נמכרת לאלמנט תמורת 110 מיליון דולר

הנרכשת, שפיתחה פלטפורמה לאופטימיזציה וניהול חברות ציי רכב, תחבורה ותעבורה, תמשיך לפעול כיחידה עצמאית לאחר הרכישה

צוות אוטופליט.

חברת הסטארט-אפ הישאלית אוטופליט (Autofleet), שפיתחה פלטפורמה לאופטימיזציה וניהול חברות ציי רכב, תחבורה ותעבורה, חתמה על הסכם לרכישתה תמורת 110 מיליון דולר על ידי חברת אלמנט (Element), החברה הציבורית הבינלאומית הגדולה בעולם לניהול ציי רכב, המנהלת יותר ממיליון וחצי רכבים ברחבי העולם.

אוטופליט נוסדה בשנת 2018 על ידי קובי איזנברג ודור שי, ומעסיקה כ-70 עובדים. החברה מפתחת טכנולוגיה ייעודית לניהול ציי רכב מכל הסוגים, ומציעה פלטפורמת SaaS למקסום יעילות וביצועים, כלים לניהול ואוטומציה של תחזוקת הרכבים, נסיעות, הזמנות, נהגים, תהליכי עבודה ועוד. החברה פועלת ביותר מ-20 מדינות ועל פני חמש יבשות, ומספקת את הפתרונות הדרושים לשותפיה כדי לנהל ציי רכב ושירותי תחבורה בצורה מיטבית. החברה תמשיך לפעול כיחידה עצמאית לאחר הרכישה ותתמקד בפיתוח פתרונות חדשניים מותאמים לצרכים המתפתחים של לקוחותיה ושל ציי רכב במגוון רחב של תחומים בשוק התחבורה.

לורה דוטורי-אטאנסיו, נשיאה ומנכ"לית אלמנט: "לאחר שעבדנו עם אוטופליט וראינו את התרבות הארגונית המשותפת לשתי החברות, המחויבות ללקוחות והחתירה למצוינות, אנחנו שמחים לקבל את אוטופליט לחברת אלמנט כחלק בלתי נפרד מהחברה. אנו משוכנעים שהמומחיות והמקצועיות של אוטופליט יאפשרו לנו להאיץ את המודרניזציה של היכולות הדיגיטליות שלנו, ישפרו את יכולתנו להרחיב את עסקי הליבה שלנו במהירות רבה יותר, ובסופו של דבר יגדילו את הערך שאנו נותנים ללקוחותינו ולבעלי המניות שלנו. יחד נניע את העולם באמצעות תחבורה חכמה".

איזנברג, מנכ״ל ומייסד שותף באוטופליט, אמר, כי "השותפות הזאת מייצגת שילוב עוצמתי של שתי חברות עם חזון וערכים דומים. היא תאפשר לנו למנף את עוצמתה של אלמנט בשוק כדי להאיץ את הצמיחה של אוטופליט באמצעות פתרונות חדשניים ומהירים יותר לטובת כלל התעשייה. אנו גאים לשלב כוחות עם אלמנט, בשותפות ובמחויבות הדדית לקידום פתרונות חכמים בתחום ניהול ציי רכב ותחבורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים