תוכן שיווקי
לקראת כנס SASE 2024 של נטסקופ, ב-25 בספטמבר ב-East תל אביב

"נטסקופ מספקת חוויה למנהלי המערכת ולמשתמשים"

שיחה עם בני פלח, מנכ"ל דאנת תקשורת

15/08/2024 15:39
בני פלח, מנכ"ל דאנת תקשורת.

ספר על החברה שלך ועל השותפות עם נטסקופ.
"דאנת תקשורת התחילה את העבודה המשותפת עם נטסקופ עוד ב-2018, כאשר ההתמחות של החברה הייתה בעיקר בעולמות ה-CASB – ניטור ושליטה על אפליקציות.

כיום, דאנת תקשורת הינה שותפה בכירה של נטסקופ, והוא השותפה היחידה של החברה בישראל שמוגדרת כ-Service delivery partner, שמוסמך מטעם היצרן לספק שירותי מומחה ותמיכה, וכן השותפה היחידה בישראל ומהבודדות בעולם שמוגדרת כ-Netskope MSSP. זאת הבשורה העיקרית – היכולת לספק ללקוחות ממגזר ה-SMB/SME את אותה חוויית עבודה בכל מקום בעולם, עם רמת אבטחה מקסימלית, כפי שמיושם בעיקר בגופי האנטרפרייז הגדולים בישראל ובחו"ל".

אילו פתרונות נטסקופ החברה שלך מטמיעה?
"הפתרון של נטסקופ הוא לא מוצר יחיד. אנחנו מדברים על חוויה – חוויה אחרת של שימוש במשאבי SaaS באינטרנט, גישה ל-IaaS ו-PaaS, וכן גישה למשאבים באופן מאובטח בתוך הארגון. המסע שאותו עובר הלקוח כולל מרכיבי הגנה, מרכיבי ניטור וכן מרכיבים שמשפרים את מהירות הגלישה של המשתמש".

מדוע פתרונות אלה טובים יותר מפתרונות אחרים שקיימים בשוק?
"הסיבה מאוד ברורה עבורנו, ובעיקר עבור לקוחותינו: הפתרון פשוט עובד. ייתכן שזה נשמע מפתיע, אבל לא מעט פתרונות בתחום ה-SASE/SSE הם כל כך מורכבים, דורשים מספר ממשקי עבודה, כמה Agents ואינטגרציות מורכבות. הפלטפורמה והחוויה שנטסקופ מספקת ללקוחות הן ברורות: שקט תעשייתי , Zero maintenance, אבטחה ונראות מקסימלית".

מהו הערך המוסף שהחברה שלך מציעה? לאיזה סוג של ארגונים היא מציעה את פתרונות נטסקופ?
"כאמור, דאנת תקשורת היא הספק היחיד של נטסקופ בישראל שמוסמך מטעם היצרן כ-Service delivery partner. אנחנו גאים בהסמכה זו, שדרשה מספר רב של מעבדות ובחינות מעשיות, שצוות דאנת תקשורת ביצע במשך חודשים רבים. הסמכה זו חשובה לנו ולשוק, על מנת לספק את המענה הטוב ביותר ללקוחות אנטרפרייז מהגדולים בישראל.

יחד עם זאת, בחרנו להציע את פלטפורמת ה-Netskope One גם ללקוחות ה-MSSP שלנו, תחת המותג Magen. כיום, Magen מוכרת כאחד מספקי ה-MSSP המובילים טכנולוגית בעולם (היא נמצאת במקום ה-63). נטסקופ בחרה לספק את שירותי האבטחה שלה בישראל באמצעות Magen, ולתת חוויה אבטחה ללקוחות SMB/SME במודל צריכה משתנה".

תן דוגמה של הטמעת מערכת או מוצר של נטסקופ שאתם גאים בה. מדוע בחר הלקוח במוצר ובהטמעה שלכם? וכיצד בחירה זו הובילה למתן פתרון איכותי?
"בחרתי בשני פרויקטים: הראשון – גוף בריאות, מהגדולים בישראל, שבו נבחרנו כדי לבצע מעבר מתשתיות Proxy ישנות לפתרון נטסקופ, עבור עשרות אלפי התקנים ומשתמשים. הפרויקט בוצע בתוך חודש, וכלל הגדרה מחדש ומעבר של כלל המדיניות הרלוונטית, כמו גם בנייה של מדיניות גלישה המתמקדת בניטור אפליקציות, יישומי SaaS ותשתיות IaaS.

בפרויקט שני שאותו הפעלנו, הלקוח הבין שלא קונים פתרון נטסקופ לשם סינון URL או אנטי וירוס בסיסי. הפעלנו אצלו מנגנוני SSE מתקדמים ביותר, שכוללים יותר מ-40 פידים של סריקה, מנגנוני ארגז חול, DLP, CASB וכן מנגנוני DEM לניטור חוויית המשתמשים. הלקוח זכה לפשטות תפעולית, לחוויית גלישה מהירה ביותר ולשיפור של פי שישה בביצועים בגישה למשאבי ענן ידועים, כמו מיקרוסופט, גוגל, סיילספורס, AWS ומאנדיי. זאת בשל השימוש ברשת ה-New edge הייחודית של נטסקופ, שפרוסה בישראל וברחבי העולם, ומקשרת בקישורי Direct Access ליצרני הענן המובילים בעולם. כך נטסקופ הבטיחה לנו וללקוח מהירות גלישה והפעלת כלל מנגנוני האבטחה, עם השהייה מובטחת מובטח של פחות מ-50 מילי-שניות. לכן, כשאני מדבר על נטסקופ, אני מדבר על חוויה – חוויה למנהלי המערכת, וחוויה למשתמשים".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים