תומר כהן עוזב את Buyme לטובת תפקיד מנכ"ל וולט ישראל

כהן עובר לחברת המשלוחים הדיגיטלית אחרי ארבע שנים כמנכ"ל Buyme, ויחליף את ליאור אשכול, שהתקדמה להנהלה העולמית של וולט

תומר כהן, מנכ"ל וולט ישראל.

אחרי ארבע שנים כמנכ"ל Buyme, תומר כהן עוזב את החברה ועובר לוולט, שם הוא ישמש כמנכ"ל שלה בישראל – כך היא הודיעה היום (ד'). כהן יחליף את ליאור אשכול, שמכהנת בתפקיד מאז 2020 וקודמה להנהלה הגלובלית של החברה – כמנהלת הפעילות בשווקים אסטרטגיים של וולט בעולם, בהם ישראל.

כהן משמש מאז 2020 כמנכ"ל פלטפורמת המתנות הדיגיטליות Buyme, ובתקופתו רשמה החברה צמיחה ניכרת. לפני כן, ב-2018, הוא הקים עם קבוצת TLC והבעלים והיו"ר שלה, יואב בן יקר, את ג'וביט, שמתמחה באבחון, השמה וניהול קריירה למילניאלס. כמו כן, כהן ייסד את פורום Ximus למנכ"לים צעירים.

וולט מציינת השנה עשור – היא נוסדה ב-2014 בפינלנד. מיליוני ישראלים משתמשים בפלטפורמה של החברה כדי להזמין משלוחי אוכל, אבל גם דברים אחרים, למשל מוצרי פארמה. 8,000 בתי עסק עובדים עם וולט, ומוסרים את המוצרים באמצעות כ-20 אלף שליחים שפעילים בפל0טפורמה שלה מדי חודש. החברה ספגה לא מעט ביקורת על מודל ותנאי ההעסקה שלה, משום שהשליחים הם לא עובדים של החברה, אלא עצמאיים. מספר עובדי וולט עומד על 1,200, והם מועסקים במשרדי החברה בתל אביב, ירושלים, חיפה ואילת.

כהן אמר כי "וולט היא אחת החברות הצומחות בישראל, עם השפעה משמעותית על מיליוני לקוחות, בתי עסק ושליחים. הצוות שלה הביא אותה למקום שבו היא נמצאת כיום, ואני מצפה להוביל אותו ואת החברה הלאה, לשלבים הבאים של צמיחה וחדשנות". הוא הוסיף כי "עברתי ב-Buyme ארבע שנים מלאות עשייה, חדשנות טכנולוגית וצמיחה יוצאת דופן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים