לא רק מלכת הלייפסטייל: מרתה סטיוארט מגישה קפה

מגישה קפה. מרתה סטיוארט.

קמפיין חדש של פלטפורמת הפרילנסרים Fiverr, שישודר במהלך החודש ברחבי ארצות הברית בטלוויזיה וברשת, מציג את מלכת הלייפסטייל, מרתה סטיוארט, כמתמחה מבוזבזת המגישה קפה לקולגות. גישה הומוריסטית זו מדגישה את הרעיון, שייתכן שהאנשים המוכשרים ביותר נמצאים ממש מתחת לאף, במרחק של קליק בפלטפורמת Fiverr, וכמובן מנסה לעודד העסקת פרילנסרים לכל סוגי הפרויקטים.

החברה הכריזה היום על שותפות עם סטיוארט האייקונית, שבמסגרתה תשמש סטיוארט – יזמית שכתבה 99 ספרים וזכתה בפרס האמי על תוכנית הטלוויזיה שלה – כשגרירת מותג של פיבר וככוכבת הקמפיין הקרוב של החברה, שצפוי להגיע למיליוני צפיות ברחבי העולם בזכות יותר מ-100 מיליון העוקבים של סטיוארט ברשתות.

כחלק מהשותפות, סטיוארט גם תעניק שעות ייעוץ כפרילנסרית בפלטפורמת Fiverr Pro ותציג את מיומנויותיה בקטלוג המקצועי החדש של החברה. עוד במסגרת תפקידה זה היא תעניק שיחות ייעוץ של 30 דקות לשלושה ממשתמשי פיבר. במקביל, תעניק החברה לשלושת הזוכים קרדיט של 1,000 דולר, שיסייע להם להצמיח את עסקיהם. מועמדות לייעוץ ממרתה סטיוארט ניתנה להגשה בין התאריך 25.7-6.8. שלושת הזוכים יקבלו את הייעוץ ממרתה סטיוארט בסוף אוגוסט 2024.

הפרסומת נוצרה על ידי צוות הקריאייטיב הפנימי של חברת פיבר בשיתוף פעולה עם שורה של טאלנטים מפלטפורמת הפרילנסרים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים