טנאבל מינתה את שי מורג לסמנכ"ל המוצר שלה

שי מורג, סמנכ"ל המוצר (CPO) של טנאבל.

טנאבל (Tenable) – המתמחה בניהול חולשות וצמצום איומי סייבר – הודיעה באחרונה כי היא ממנה את שי מורג לסמנכ"ל המוצר (CPO) שלה. מורג יתמקד בהאצת תהליכים וסקייל לפורטפוליו של טנאבל, כדי להניע את החברה לעידן הצמיחה הבא שלה, על ידי בניית מוצרי אבטחה לחברות וארגונים שעוברים לענן (Cloud first). מורג הצטרף לטנאבל ב-2023 באמצעות הרכישה של Ermetic, סטארט-אפ חדשני בעולם ההגנה על אפליקציות ענן (CNAPP), בו כיהן כמנכ"ל ומייסד שותף. מאז, הוא הוביל והרחיב את Tenable Cloud Security, המאפשרת לצוותי אבטחה להפחית סיכונים באמצעות חשיפת ותעדוף פערי אבטחה הנובעים ממיסקונפיגירציות, הרשאות בעלות סיכון וחולשות, בפלטפורמת CNAPP אחת.

למורג יותר מ-25 שנות ניסיון בניהול מוצרים, מנהיגות טכנולוגית וניהול בכיר. לפני שהצטרף ל-Ermetic, כיהן כמנכ"ל ומייסד שותף ב-Secdo. מורג שימש גם כמנכ"ל Integrity-Project, חברה בתחום פתרונות קישוריות, רישות ואבטחת מידע, שנרכשה על ידי מלאנוקס (Mellanox). כמו כן, שימש במשך 10 שנים קצין ביחידת 8200 של חיל המודיעין בצה"ל.

עמית יורן, יו"ר ומנכ"ל טנאבל: "בקידומו לתפקידו כ-CPO שי ימשיך בהרחבת אותו ביצוע מדויק שמאפיין את פתרונות הענן שלנו בכל פורטפוליו המוצרים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים