שרי ירושלמי מונתה למנכ"לית LGBTech

ירושלמי, יועצת אסטרטגית בכירה ופעילה לזכויות להט"ב, תנהל את הארגון, שהחל בפעילות למען גיוון והכללה של קהילת הלהט"ב בהיי-טק, ומשם התרחב לשאר המשק

שרי ירושלמי, מנכ"לית LGBTech.

LGBTech – ארגון שפועל לקידום שוויון והכללה של חברי הקהילה הגאה בענף ההיי-טק הישראלי ובעולם התעסוקה בארץ באופן כללי, הודיע אתמול (א') על מינויה של שרי ירושלמי למנכ"לית החדשה של הארגון. היא נכנסה לתפקידה כמה חודשים לאחר שהמנכ"לית הקבועה הקודמת של LGBTech, סיון קניאל, עזבה את התפקיד.

ירושלמי היא יועצת אסטרטגית בכירה, בעלת תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, המתמחה בקידום מדיניות. יש לה ניסיון רב בעבודה עם גופים מרכזיים במשק הישראלי, ארגוני עובדים וגופי ממשל. בעבר שימשה ירושלמי כיו"רית החוג הגאה במפלגת העבודה, ונטלה חלק פעיל במאבק בלהט"בופוביה בזירות הארצית והמוניציפלית.

LGBTech הוא ארגון שנוסד ב-2011 על ידי קבוצת להט"בים.ות שמגיעים.ות מההיי-טק, לקידום הגיוון וההכללה בענף. הוא החל לקיים שלל פעילויות בנושא ורתם אליו חברות היי-טק רבות – מהגדולות בענף ועד לסטארט-אפים. בהמשך הוא התרחב והחל לעסוק בגיוון והכללה של להט"בים.ות גם במגזרים אחרים במשק.

הארגון פועל לקידום שינויי מדיניות ציבורית לטובת הקהילה הגאה, משתף פעולה עם חברות מקומיות וגלובליות לשיפור סביבת העבודה, ומספק תמיכה ישירה לחברי הקהילה הלהט"בית במקומות עבודתם. החזון של LGBTech הוא ליצור עתיד שבו עובדות ועובדים מהקהילה הלהט"בית יכולים.ות להביא את מלוא הזהות והאישיות שלהם.ן לידי ביטוי, ללא חשש או הסתרה. באמצעות פעילותו, הארגון שואף ליצור סביבת עבודה מגוונת ומכילה יותר עבור כל חברי הקהילה הגאה, ולקדם שוויון הזדמנויות אמיתי בעולם התעסוקה.

ביוני האחרון פרסם LGBTech מדד שבוחן עד כמה חברות שונות במשק, ובפרט בהיי-טק, מיישמות עקרונות של גיוון והכללה במקומות העבודה. המדד התבסס על שאלון שאנשי הארגון שלחו לחברות השונות ועל שיחה שביצעו לאחר מכן עם נציגי אלה מהן שענו לו, כדי לבדוק את אמיתות התשובות. 17 חברות – כולן מתחום ההיי-טק – זכו במדליות במדד זה: זיפ ריקרוטר, נטורל אינטליג'נס, פאלו אלטו, PayEm, אקסוניוס, HP, אימפרבה, מאנדיי, At-Bay, אפספלייר, נייס, נט-אפ, אינטואיט, פלייטיקה, אופטיבאס, טאבולה וקלטורה.

"הרקע והניסיון של ירושלמי יסייעו לנו להרחיב את השפעתנו"

ירושלמי הגיבה למינויה באומרה כי "עם הצטרפותי ל-LGBTech, אני מובילה ארגון כל כך חשוב ומשמעותי לקהילה ולעולם התעסוקה. ביחד נפעל לקידום השוויון והזכויות לכלל העובדים הלהט"בים".

שחר גרמבק, מייסד ויו"ר הארגון, ציין כי "הרקע העשיר של ירושלמי בתחום המדיניות הציבורית וניסיונה בהובלת שינויים חברתיים יסייעו לנו להרחיב את ההשפעה שלנו, ולקדם פתרונות חדשניים לאתגרים העומדים בפני הקהילה הגאה בעולם התעסוקה. כמו כן, הם יסייעו לנו לפעול למען סביבת עבודה מכילה ושוויונית לכל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים