הבחינה מחדש של Recall מבית מיקרוסופט אמורה להתחיל בקרוב

הענקית מרדמונד תפתח את התכונה לבוחנים בתוכנית Windows Insiders שלה, לקראת השקה של גרסה יציבה, ככל הנראה בנובמבר ● זאת, לאחר שהתכונה הושקה - וירדה לאחר שדווח על תקלות רבות

Recall חוזרת לבחינה מחדש. מיקרוסופט.

בוחני הבטא של מיקרוסופט בתוכנית Windows Insiders צפויים להתחיל בקרוב לבחון מחדש את Recall – התכונה שהייתה אמורה להיות המובילה בעדכון ה-Copilot+ PC של מערכת ההפעלה. עם זאת, אחד הדברים שהם לא יוכלו לעשות הוא לבקש למנוע את הפעלת היכולת הזו במחשב שלהם. כלומר, אם Recall יופעל, כרגע לא ברור אם יהיה אפשר לעצור אותו.

"התכונה הזו היא תקלה ולא תכונה", כך התייחסו במיקרוסופט לשאלה מדוע האפשרות למניעת התפעול של Recall נמצאת בחלון "הפעל או בטל תכונות Windows" של מערכת ההפעלה. למעשה, היא תיעלם בעדכון הבא של גרסת הבטא של Windows – במיקרוסופט לא מתכוונים לתת למשתמשים לוותר על התכונה הזו.

מחשבי ה-Snapdragon X היו אמורים להיות הראשונים שיקבלו את ה-Recall, כמו כל שאר התכונות של ה-"תקן" החדש. עם זאת, ההשקה נדחתה אחרי תלונות רבות, שציינו שמדובר בתכונה לא בטוחה. מיקרוסופט החזירה את התכונה לבדיקה של מהנדסי החברה, בעיקר כדי לסגור חורים של פרטיות ואבטחה. כעת, החזרה לגרסת הבטא קרובה – ומשם לגרסה היציבה, שכנראה תשוחרר כבר בנובמבר הקרוב. או אז אמורה מיקרוסופט להציע את חבילת Copilot+ PC עבור כל המחשבים עם מעבדי ה-x86 החדשים וה-NPY העוצמתי שלהם.

Recall, למי ששכח, היא תכונה שמאפשרת למערכת ההפעלה "לצלם" את כל מה שעושים במחשב, אם כתיבת מסך ואם צפייה בסרטון וידיאו, או כל דבר אחר – ואז לאנדקס ולקטלג, במטרה שאפשר יהיה לחפש זאת בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים