שיא גינס: ה-iPhone הגדול בעולם

גובהו 6.74 רגל (כשני מ'), הוא מתפקד כמו כל iPhone והוא נבנה על ידי שני יוצרי תוכן ביו-טיוב כדי לציין את עקיפת אפל במספר המנויים בערוץ היו-טיוב

מתיו פרקס (מימין) וארון מייני עם ה-iPhone הגדול ביותר בעולם.

ארון מייני ו-מתיו פרקס, שני יוצרי תוכן ביו-טיוב, שיש להם מיליוני עוקבים, בנו גירסה בגובה 6.74 רגל (כשני מ') של iPhone 15 Pro Max, שהציבה את שיא גינס להעתק הסמארטפון הגדול ביותר בעולם.

כדי לזכות בתואר, המכשיר היה חייב לתפקד בפועל, כך שהטלפון שלהם – שנעשה באמצעות טלוויזיית OLED בגודל 88 אינץ' – מסוגל לשלוח טקסטים ומיילים, להפעיל את כל האפליקציות ואפילו לצלם. יש לו גם פנס ויציאת טעינה, המתאימה לכבל ה-USB-C הגדול בעולם.

"ובכן, אנחנו בדיוק עומדים לעקוף את אפל במספר המנויים בערוץ היוטיוב שלנו, ואנחנו צריכים משהו כדי להנציח את הרגע. זה ענק, בהתחשב בעובדה שמדובר בצוות קטן לעומת תאגיד ענק", אומר פרקס בסרטון יו-טיוב שפרסם, ובו הוא מספר על תהליך הבנייה של הטלפון.

מייני, הלא הוא Mrwhosetheboss, הוא יוצר תוכן עם 19.4 מיליון מנויי יו-טיוב, ולפרקס, הידוע גם בשם DIYPerks, יש 4.61 מיליון עוקבים בערוץ היו-טיוב שלו, המתמקד ב"עיצוב ובניית גאדג'טים וטכנולוגיה משלך".

"כשגדלתי, הייתי נעלם לספרייה לשעות כדי לקרוא את ספרי השיאים האחרונים של גינס, כך שלהשיג פרס בעצמי מרגיש סוריאליסטי לחלוטין", אמרה מייני לחברה שמאשרת מגוון רחב של שיאים. "זה מרגיש כמו רגע שלם. אני כל כך גאה גם בצוות שלנו וגם במאט על שהצליחו לעשות את מה שמעולם לא נעשה קודם לכן".

"עשינו את זה. כדי לחגוג את עקיפת אפל במספר המנויים בנינו את ה-iPhone הגדול והחזק ביותר על פני כדור הארץ", כתב מייני בפוסט באינסטגרם, שבו הוא מציג גם את התמונה של קבלת התעודה של שיא גינס.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Arun Maini (@mrwhosetheboss)

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים