אירוע הסייבר של טרנד מיקרו וזברה טכנולוגיות

טרנד מיקרו מציגה מגוון יכולות להתמודדות עם אתגרי הסייבר.

בכירים בתחום הסייבר בישראל התאספו בשבוע שעבר במתחם האירועים איסט בתל אביב לאירוע שערך הסניף הישראלי של טרנד מיקרו (Trend Micro) בשיתוף זברה טכנולוגיות ובהפקת אנשים ומחשבים. באירוע, שהתקיים לאור סיכומי המחצית הראשונה לשנת 2024 בזירת הסייבר, המגלים כי התוקפים בזירה משתכללים ומשתדרגים בחסות הטכנולוגיות החדשות ובעיקרן ענף ה-AI, הוצגו גם נתונים על אודות העלייה במתקפות שחווים ארגונים בישראל נוכח מלחמת "חרבות ברזל".

האירוע נפתח בדבריה של מנכ"לית טרנד מיקרו ישראל, רוויטל אוחיון, אשר ציינה כי, "ככל שאיומי הסייבר הופכים מתוחכמים יותר, ההשלכות הפיננסיות של האירועים על ארגונים הופכות חמורות יותר". לדבריה, על מנת להתמודד עם ריבוי איומים מתוחכמים אלו נאלצות החברות והארגונים להתמודד עם מערכות הגנה מורכבות המציפות את העוסקים במלאכה בהתראות שאותן צריך וכדאי לפשט".

בהמשך היום נשאו דברים, דדי גרטלר, בכיר במערך הסייבר הלאומי, שהציג את מצב הסייבר בישראל בקרב חברות וארגונים והדגיש, כי בתחום זה ישנו עוד מקום רב לשיפור, עופר פז, CTO בזברה ודוברים נוספים מטעם טרנד מיקרו, שהציגו את מגוון היכולות והיתרונות המאפיינים את החברה בפעילותה בתחום הסייבר. את האירוע חתם ערן זרחוביץ' במופע סטנד-אפ הומוריסטי ושנון.

נצפו באירוע, מימין: מעין גנות, יואב לנד, רוויטל אוחיון ועופר פז.

נצפו באירוע, מימין: מעין גנות, יואב לנד, רוויטל אוחיון ועופר פז. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים