תוכן שיווקי

Workvivo מבית זום: הלב הדיגיטלי של החברה שלכם

הפלטפורמה מיועדת לשימוש העובדים, מפשטת את התקשורת הפנים-ארגונית, שוברת גבולות ומניעה שיתוף פעולה ומעורבות במקום העבודה ●התוצאות? אופטימיזציה של ביצועים בכל התחומים - ועכשיו יש גם ובינר חינמי

15/09/2024 10:47
פלטפורמה המיועדת לשימוש העובדים, שמפשטת את התקשורת הפנים-ארגונית, שוברת גבולות ומניעה שיתוף פעולה ומעורבות במקום העבודה. Workvivo מבית זום.

כל מחקר העוסק כיום במעורבות עובדים (Engagement) מראה שדבר לא מניב החזר גבוה יותר על ההשקעה ממעורבות עובדים – וכאן בדיוק נכנסת לתמונה Workvivo, המסייעת לכל אחד ואחת בארגון להרגיש חלק מהכלל, מוערכים ומעורבים ולא משנה היכן הם עובדים.

הפלטפורמה מבית זום (Zoom) משפרת באופן מסיבי את המעורבות  של העובדים, מעלה את רף הפרודוקטיביות ודואגת לשימור עובדים ולשביעות רצונם ממקום העבודה.

ליאת בן עטייה שבתאי, מהנדסת פתרונות ב-זום.

ליאת בן עטייה שבתאי, מהנדסת פתרונות ב-זום. צילום: פרטי

לדברי ליאת בן עטייה שבתאי, מהנדסת פתרונות ב-זום, הפלטפורמה שדורגה במקום הראשון כ'אפליקציה לעובדים' על ידי משתמשי G2, נמצאת כיום בשימוש יומי בקרב למעלה מ-3 מיליון עובדים, ביניהם מנהלי תקשורת פנים-ארגונית, אנשי משאבי אנוש, ראשי צוות, או מנהלים, בחברות דוגמת מרצדס, אמזון ו-ריינאייר.

לדברי בן עטייה שבתאי: "הפלטפורמה דואגת שהמשתמשים לכל רוחב הארגון ירגישו מחוברים ומעורבים יותר. העיצוב הפשוט והמתקדם של Workvivo מספק חוויה חברתית מוכרת ואהובה, ובאופן טבעי היא מאומצת על ידי עובדים שמשתמשים בה בגלל שהם רוצים, לא בגלל שהם חייבים".

עבור צוותי התקשורת הפנים-ארגונית, Workvivo מאפשרת לנהל בקלות קמפיינים וכלים ארגוניים; עבור אנשי ונשות משאבי אנוש מספקת הפלטפורמה את כל שצריך על מנת להגביר את רמת מעורבות העובדים, שמתורגמת במהירות ליחס שימור גבוה יותר, היעדרות נמוכה יותר ופרודוקטיביות רבה יותר; עבור אנשי ה-IT, ה-API והאינטגרציות של Workvivo מאפשרים שיתוף פעולה עם כל כלי ארגוני; והמנהלים מזהים בה פלטפורמה אחת, שמאפשרת את הפיקוח והתובנות שבאמת צריך, כדי לבנות כח אדם מעורב באמת, מחובר ומחויב להצלחת הארגון.

לפי בן עטייה שבתאי, להטמעת הפלטפורמה בארגון יש לא מעט יתרונות: על פי מחקרים שונים, עובדים בדרך כלל מבלים כ-20% מזמן העבודה שלהם בחיפוש ואיסוף מידע הנדרש לשם ביצוע חובות ביעילות. Workvivo מפחיתה משמעותית זמן מבוזבז זה, על ידי הפיכת מקום העובדה לדיגיטלי ו"שקוף".

מעבר לכך, עובדים מעורבים נוטים לעבוד קשה יותר. העובדים שמחוברים לארגון ולמטרותיו הם מאוד מעורבים ונלהבים בעבודתם, והם מונעים לביצועים גבוהים וחדשנות.

לפי דבריה, "עובדים מחוברים שאוהבים את עבודתם לוקחים הרבה פחות ימי מחלה וגם מהצד הארגוני/אדמינסטרטיבי, יעילות משאבי האנוש משתפרת. ולא פחות חשוב: ברגע שבונים כוח עבודה חזק, קל לשמור ולשמר אותו בארגון – מצב החוסך בעלויות הגיוס. בסוף היום, רמות גבוהות יותר של מעורבות מובילות לחברה גדולה יותר…".

העלאת הכנסות באמצעות הגדלת פרודוקטיביות

"עם Workvivo, המשולבת בצורה חלקה בלקוח של זום, אנו משנים את המשחק עבור עובדים ומנהיגים בכל מקום. זה אומר שכאשר אתה פותח את חלון הזום שלך, אתה יכול להתקשר לעמיתים, לבדוק את האימיילים שלך, להציג את היומן שלך ועוד, אבל גם לעבור ללשונית Workvivo, כדי לראות את העדכון האחרון של החברה או את מה אומר לך עמית לעבודה – הכל באותה אפליקציה. המשמעות היא שכל עובד – ממנהלים ועד מתמחים, ממי שעובד משרד ועד עובדי השטח – כולם משתמשים בפלטפורמה אחת לכל סוגי התקשורת במקום העבודה ועל הדרך מתגברים הפרודוקטיביות, שיתוף הפעולה והמעורבות".

עם Workvivo קל יותר מתמיד להישאר מחוברים ומעורבים. ניתן לשתף סיפורים מעוררי השראה, להעביר מסרים קריטיים, לקבל משוב ופשוט להישאר מעודכן עם עדכוני החברה.

הפלטפורמה מחליפה כלי תקשורת פנימיים מיושנים ומסורבלים בחוויה חברתית תוססת ומוכרת, ויש לה היסטוריה מוכחת של רמות אימוץ שאין שני לה.

בו עטייה שבתאי מוסיפה כי: "חווית העובד מעולם לא הייתה חשובה יותר. זה המבדיל העיקרי אם אנשים בוחרים להישאר בחברה או לא, וזה משפיע על כל דבר, משביעות רצון הלקוחות ועד לביצועי החברה. היבט מרכזי אחד בחוויית העובדים הוא איכות הכלים והמערכות שיש להם גישה אליהם בתפקידם". 

Workvivo, שנבנתה עבור הארגון המודרני, מספקת תכונות חזקות שארגונים יכולים לסמוך עליהם ולהסתמך עליהם. עסקים גלובליים כמו מרצדס, אמזון ו-ריינאייר וגם Bupa, Telus או Motherson, הם רק חלק מהחברות הרבות המניעות את חוויית העובדים הדיגיטלית הגלובלית שלהם עם Workvivo.

הצטרפו אלינו לוובינר החינמי ותבינו מדוע. להרשמה חינמית – לחצו כאן

אירועים קרובים