תוכן שיווקי
לקראת כנס Lynx Devcon 2024, ביום ב', 30 בספטמבר, באקספו תל אביב

הנושאים החמים של עולם פיתוח התוכנה – על במה אחת

קידוד, AI, חוויית משתמש וחדשנות - נושאים אלה ועוד יעמדו במרכז כנס Lynx Devcon 2024 ● פרטים על האירוע שהוא ה-מקום להיות בו בשביל כל מי שהוא מישהו או משהו בתחום פיתוח התוכנה בעולמות הענן וה-AI

16/09/2024 09:00
כנס של Lynx מבית אנשים ומחשבים.

עולם פיתוח התוכנה משתנה בשנים האחרונות בקצב מסחרר – עם כניסת הבינה המלאכותית, השילוב של דאטה ועולמות הענן כחלק מהתשתית של כל חברה, יכולות הקידוד והתשתיות פיתוח מבוססי AI, ושימת הדגש הרבה יותר על חוויית המשתמש. כדי לשמוע על ההתפתחויות הללו, ובכלל על העולם המרתק של פיתוח התוכנה, הגו אנשי Lynx מבית אנשים ומחשבים את כנס Lynx Devcon, שהשנה יתקיים ב-30 בספטמבר באקספו תל אביב.

הכנס צפוי לקבץ אליו משתתפים רבים, שיזכו לשמוע הרצאות מפי מיטב המרצים מהחברות הבולטות בעולם פיתוח התוכנה עולמות הענן וסטארט-אפים מעולמות ה-AI. די להסתכל ברשימת נותני החסות, שכוללת את בזק בינלאומי טק, קלאודאדג', אינטואיט, קלאודג'ו, AIBI, יוזרוויי ועוד חברות שקנו לעצמן שם בעולם הזה – ובכלל. הנה כמה דוגמאות למרצים שיעלו על הבמה וישתתפו בניסיון שלהם:

אביחי חג'ג', מייסד משותף ו-CTO בקלאודאדג', ירצה על שימוש ב-LLMs, בחירת המודלים הנכונים, פתרון אתגרים ובניית יכולות חדשניות בעולם תוכן זה.

הרצאה מרתקת נוספת תהיה של רוי דיה, מנהל AI ראשי בביונד, על עתיד הדאטה והבינה המלאכותית.

אושרי מויאל, מייסד משותף ו-CTO באטרה, יקח את המשתתפים לתחום חם מאוד בעולם פיתוח התוכנה והחם ביותר בעולמות הטכנולוגיה בכלל – ה-AI. דרך שימוש ב-OpenAI הוא יראה כיצד כלי הבינה המלאכותית מחוללים שינוי, ולא נגזים אם נאמר מהפכה, בדרך שבה מפתחי התוכנה עובדים, תוך שימוש בכלי AI ואינטגרציה איתם.

אינטואיט תציג בהרצאה מטעמה כיצד היותו של הארגון מונע על ידי בינה מלאכותית (AI-Driven) מיטיב עם הלקוחות, בחברה שיש לה מעל 100 מיליון (!) כאלה, ויותר מ-17 אלף עובדים.

הרצאות נוספות יעסקו בפיתוח פתרונות בענן, וכן בקידוד תוך התמקדות בחוויית המשתמש ושימוש בעולמות הענן (Microsoft Azure ו-AWS), יכולות AI ופתרונות רבים לחברות סטארט-אפ, ועוד. משה פורת, מנהל תחום פיתוח עסקי, חדשנות ובניית מנועי הצמיחה של החברה בבזק בינלאומי טק, חיים חזק, מייסד משותף ומנכ"ל קלאודג'ו, וניסים כספי, שותף מייסד ומנכ"ל קלאודאדג', ישתתפו בפאנל שיעסוק בעתיד עולם הטק הישראלי, אתגרים ובניית יכולות לחברות טכנולוגיות וסטארט-אפים בעולמות הענן, הדאטה וה-AI.

אלה, כאמור, רק חלק מההרצאות בכנס, שיכלול סשנים שונים.

כנס של Lynx מבית אנשים ומחשבים.

כנס של Lynx מבית אנשים ומחשבים. צילום: תומר פולטין

"הזדמנות ייחודית ללמוד, להתחבר ולהתפתח יחד"

בן פלד, מנכ"ל Lynx מבית אנשים ומחשבים, אמר כי "כבכל שנה, ובמיוחד בשנה מאתגרת זו, אנחנו נרגשים לערוך את המהדורה השנתית של Lynx DevCon – כנס שמפגיש את מיטב המפתחים, מנהלי הצוותים, המייסדים והמוחות הטכנולוגיים בישראל. הכנס יעניק למשתתפים הזדמנות ייחודית ללמוד, להתחבר ולהתפתח יחד. אנחנו מצפים לשמוע באירוע מהם הטרנדים הבולטים בתעשייה, כיצד מהפכת ה-AI משפיעה על עולם פיתוח התוכנה, איך צוותים מצליחים להתגבר על אתגרי המלחמה, כולל מחסור בכוח אדם ובמימון, ומה תהיינה המשרות החמות בשוק ב-2025. אני מזמין את כל המפתחים להצטרף אלינו לכנס, לחוויה ייחודית וחשובה".

אז… אם אתם מישהו או משהו בעולם פיתוח התוכנה, ואם אתם מעוניינים לשמוע הרצאות על ההווה והעתיד של התחום, וכמובן לעשות נטוורקינג ולפגוש את האנשים המובילים בתחום הזה – כנס Lynx Devcon 2024 הוא המקום בשבילכם להיות בו.

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים