מארק בניוף "נכנס" במיקרוסופט: "הקופיילוטים – מגעילים"

"זה קו מוצרים שיוצר בלגן בארגונים ולא מביא אותם ליישום הטוב ביותר של AI", אמר מנכ"ל סיילספורס בכנס Dreamforce ● הוא השיק את Agentforce, פתרון שלדבריו עומד להיות "המנוע של סיילספורס"

נואם בכנס אתמול. מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס.

מנכ"ל ענקית היי-טק ו-IT שיוצא נגד חברה מתחרה והמוצרים שלה זה לא מראה נדיר בתעשייה, אבל גם לא שכיח. יש בענף סוג של קוד לא כתוב, שלפיו כל חברה מתגאה במוצרים שלה – לפעמים יותר מדי – אבל פחות מתייחסת לאלה של המתחרות. מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס, הפר את הקוד הזה בהרצאת המפתח שהוא נשא היום (ג') בכנס Dreamforce השנתי הענק של החברה, שמתקיים בסן פרנסיסקו.

על הכוונת של בניוף עלתה מיקרוסופט, עם ליין ה-AI המדובר שלה, Copilot. בעוד שהענקית מרדמונד מתגאה בקו המוצרים שלה, ומציגה את מה שלשיטתה הוא ה-"מהפכה" שהוא מביא לעולם הבינה המלאכותית, בניוף, כביכול כבדרך אגב, כינה אותו Nasty – מגעיל. והוא הרחיב: "ה-Copilot הוא קו מוצרים שיוצר בלגן בארגונים. לקוחות אומרים לנו שמוצרי ה-Copilot לא מספקים ביצועים כמו שהם רוצים, הם לא רואים איך הם מביאים אותם ליישום הטוב ביותר של הבינה המלאכותית, לא רואים אותם כצעד מפתח לעתיד שלהם. מיקרוסופט דוחפת את המוצרים האלה יותר מדי".

45 אלף משתתפים

Dreamforce הוא אחד הכנסים השנתיים המפורסמים והגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה. לפי סיילספורס, 45 אלף איש משתתפים בכנס השנה, ובהחלט ניתן לראות אותם בדאון טאון סן פרנסיסקו. למשל, בפארק סיילספורס בדרך למרכז הכנסים שבו מתקיים האירוע.

פארק סיילספורס בסן פרנסיסקו.

פארק סיילספורס בסן פרנסיסקו. צילום: יניב הלפרין

כנס Dreamforce מתקיים מעל שני עשורים, והשנה חוגגת החברה 25 שנים. בניוף ייסד אותה ב-1999, ובהתחלה היא התמקדה בעולם ה-CRM, אבל כבר אז היא נכנסה לתחום שצבר הרבה יותר תאוצה בהמשך – הענן. ב-2006 סיילספורס נכנסה לעולם המובייל, ארבע שנים לאחר מכן לתחום הסושיאל, את הבינה המלאכותית היא "גילתה" ב-2016, 2021 הייתה שנת הדאטה בחברה, והשנה היא שמה את הדגש באירוע על תחום הסוכנים. סיילספורס עושה זאת עם הפתרון החדש שלה, Agentforce, שמושק בכנס. הוא יצא לשוק רשמית בחודש הבא, אבל כבר יש לו אקו-סיסטם נרחב של חברות גדולות, בהן יבמ, AWS, זום, מודי'ס, קלאודרה, אקסנצ'ר, PWC וכן, גם מיקרוסופט. המוצר מתאים "לכל תעשייה", לדברי בניוף – בנקאות, מסחר, בריאות, טכנולוגיה, ייצור, טלקום, ביטוח וארגונים ללא כוונת רווח.

מה זה Agentforce?

בחברת הענק אומרים כי Agentforce יאפשר לחברות להרחיב את כוח העבודה שלהן לפי דרישה, בלחיצת כפתור. הפתרון מציע כוח עבודה דיגיטלי בלתי מוגבל, לשיטת סיילספורס, באמצעות סוכני AI, והוא מסוגל לנתח נתונים, לקבל החלטות ולבצע משימות, כמו מענה לפניות שירות לקוחות, סינון הובלת מכירות ואופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים. הארגון יכול לבנות, להתאים אישית ולהפעיל סוכנים משלו "לכל תרחיש שימוש בכל תעשייה", כלשון הודעת החברה.

בניוף הפליג בשבח המוצר החדש של החברה שלו, ואמר כי "Agentforce הוא פריצת דרך טכנולוגית ופריצת הדרך הכי גדולה שראיתי הרבה זמן בעולם הבינה המלאכותית. הוא נותן פונקציונליות חדשה לפלטפורמה של סיילספורס, באמצעי הקשר השונים, ועושה זאת עם אמון ואבטחה. מדובר בפתרון המונע על ידי בינה מלאכותית המדויק ביותר בעולם, שמאפשר להניע טוב יותר את הצלחת הלקוח".

הוא פנה למשתתפי הכנס, שיוכלו להתנסות ב-Agentforce בהמשך היום, ואמר כי "בפעם הראשונה שאתה בונה ומיישם את הסוכן האוטונומי – אתה זוכר את זה, כמו שאתה זוכר את הפעם הראשונה שבה נסעת על רכב אוטונומי".

"סיילספורס בנויה כיום מכמה שכבות: התחתונה – שכבת האמון. מעליה נמצא Data Cloud, שכולל אגם נתונים, שיכול לאחסן את כל הפעילות של הארגון הלקוח שלנו מול הלקוחות שלו. השכבה השלישית היא האפשרות לקחת אל כל הדאטה ולרתום אותה להצלחת הלקוח 365, שזה המוטו שלנו כמעט מהיום הראשון. מעל זה נמצא ה-Agentforce, שכולל סוכנים לתעשיות שונות ולפעילויות שונות – ביצועים, מכירות, תמיכה, שיווק, חוויית לקוח ואנליטיקה. זה יעשה את הארגון ליותר פרודוקטיבי", אמר בניוף.

המבקרים מתנסים בבניית סוכן אוטונומי ראשון. כנס סיילספורס בסן פרנסיסקו.

המבקרים מתנסים בבניית סוכן אוטונומי ראשון. כנס סיילספורס בסן פרנסיסקו. צילום: יח"צ

"הסוכנים ייקחו את ה-AI צעד חשוב קדימה"

מנכ"ל חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם ציין כי "אנחנו מתרגשים כיום יותר מבעבר, בגלל מה שקורה בעולם ה-AI. אם בעבר דיברנו על AI והערכנו עד כמה היא תהיה קריטית בעולם העסקי, כיום אנחנו רואים את זה קורה. עולם הסוכנים ייקח את תחום ה-AI צעד חשוב נוסף קדימה. כולם הולכים להשתמש בזה, ו-Agentforce יהפוך למנוע העיקרי של סיילספורס".

"באופן שוטף", ציין בניוף, "אנחנו עוזרים ללקוחות לבנות את פעילויות הדאטה, האנליטיקה, ה-CRM והענן שלהם. כעת אנחנו עוזרים להם לבנות את הסוכן הראשון שלהם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוני כץ

    ואני חושב שדרך השיווק של סיילספורס מגעילה. פשוט מטרידים עסקים בכל מיני מניפולציות. שלא לדבר על התמחור שלהם.

  2. המשגיח

    הוא כנראה בלחץ מהמתחרים שמקדימים אותו בהרבה...

אירועים קרובים