אילו רעיונות יוצגו בהאקתון הסברה שייערך בכנס בוגרי ממר"ם?

מטרת ההאקתון לקבל מהמוחות הכי טובים שיש בישראל רעיונות לפתרונות טכנולוגים חדשניים, על מנת לנצח בקרב על התודעה, שישראל מתמודדת איתו מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל

האקתון לטכנולוגיות לחיזוק ההסברה של ישראל בעולם, בכנס עמותת בוגרי ממר"ם.

הקמת ערוץ שישדר תוכן של דיבייטים 24/7, בצורה מעניינת עם נרטיבים הוגנים, שימשכו עניין; מנוע AI לניתוח נכסי חזותיים ויראליים, על מנת לאפשר להגיב עם נרטיב נגדי ישראלי; פלטפורמה שתהפוך מסרים כתובים לקריקטורות חזקות – אלו הם מקצת הרעיונות שהוגשו עד כה להאקתון Fight for Israel!‎, שייערך במסגרת הכנס השנתי של עמותת בוגרי ממר"ם, בהפקת אנשים ומחשבים. האירוע יתקיים ביום ה', ה-26.9, באקספו תל אביב.

מטרת ההאקתון היא לקבל מהמוחות הכי טובים שיש בישראל, רעיונות לפתרונות טכנולוגים חדשניים, על מנת לנצח בקרב על התודעה, שישראל מתמודדת איתו מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. ההאקתון נעשה בשיתוף עם ארגון שורת הדין.

דרושים רעיונות להסברה בעניינה. מלחמת חרבות ברזל.

דרושים רעיונות להסברה בעניינה. מלחמת חרבות ברזל. צילום: אילוסטרציה. שאטרסטוק

עשרת הפרויקטים שייבחרו על ידי צוות שיפוט מקצועי, יוצגו בהליך של שיפוט פרונטלי, שייערך במקביל לכנס הבוגרים של ממר"ם. ההרשמה להאקתון בעיצומה.

הזוכים במקום הראשון יוזמנו להציג את המיזם שלהם בפני הגורמים הרלוונטים בארצות הברית. יודגש כי ועדת השיפוט אינה דורשת תהליכי פיתוח, אלא רעיונות שאחר כך יקודמו בעזרת הטכנולוגיה.

רעיונות נוספים שהוגשו לתחרות: אפליקציה לנייד שעוזרת לאמת במהירות את האותנתיות של החדשות ולמנוע פייק ניוז ותוסף דפדפן (כרום) שמאפשר לקדם פוסטים פרו-ישראליים, ומנגד, לדווח על כאלה שהם פרו-פלסטיניים בכל הרשתות החברתיות, בצורה אוטומטית לחלוטין.

חברי ועדת השיפוט הם: תא"ל (מיל') עומר דגן, לשעבר מפקד לוטם; עו"ד ניצנה דרשן לייטנר, נשיאת ארגון שורת הדין; אלה קינן, משפיענית רשת שעוסקת בהסברה מאז תחילת המלחמה; ליטל שמש, עיתונאית ערוץ 14; אל"מ (מיל') טליה גזית, לשעבר מפקדת ממר"ם; טל לב רם, מפקד גלי צה"ל; עופר לוינגר, סמנכ"ל מערכות מידע, ישראכרט.

לפרטים נוספים והרשמה להאקתון – לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים