קהילת הלהט"ב הגיבה למפכ"ל המשטרה בציוצים עתירי אהבה

אחרי שצוטט בתקשורת כאומר "הומואים מגעילים אותי", מפכ"ל המשטרה החדש, דני לוי, ספג מבול תגובות ייחודיות ברשתות החברתיות, שכללו המוןןןן נשיקות בין אוהבים ● מאוחר יותר, עקב התגובות, המפכ"ל התנצל על הדברים

חטף תגובות זועמות. רב ניצב דני לוי, כשמונה למפכ"ל משטרת ישראל באוגוסט.

מפכ"ל המשטרה החדש יחסית, רב ניצב דני לוי, עורר השבוע סערה שלמה, אחרי שהתקשורת חשפה את מה שאמר, לכאורה, נגד הומוסקסואלים. המפכ"ל לוי צוטט כמי שאמר "הומואים מגעילים אותי", וההתייחסותו זו של מי שרק בשלהי אוגוסט מונה למפכ"ל החדש, אל קהילת הלהט"ב החרידה רבים, שפנו לרשתות החברתיות להביע את זעמם. כך קרה שהמפכ"ל זכה בציוצים ופוסטים רבים מאוד לכינוי "הומופוב". 

עקב הסערה פנה לוי במכתב פתוח אל שוטרי ישראל, בניסיון להסביר את עמדתו ולהרגיע את הרוחות. בין השאר כתב המפכ"ל לפקודיו: "פיקדתי על מצעדי גאווה שהיו עבורי סמל חשוב לחופש הביטוי והזכות לשוויון במדינה דמוקרטית". בנוסף לוי גם הגיע אל משרדי האגודה למען הלהט"ב ונפגש אתמול (ג') עם מנכ"לית האגודה, יעל סיני ביבלש.

אולם התופעה המרתקת שנצפתה לדבריו החשוכים של המפכ"ל, לכאורה, היא אולי נושא להתעכב עליו לשנייה – כאמור, המדיה החברתית בכלל, ו-X היותר פוליטית באופיה בפרט, הוצפו בתגובות לדברים.

בין השאר הגיב לפרשה החמורה משתמש בשם מתן לוי, שציוץ התגובה שלו לאמירות המפכ"ל שבר את רשת X עם 120 אלף לייקים ו-10,000 ריטוויטים.

לוי פשוט כתב בפוסט שלו: "היי משטרת ישראל", והציג תיעוד וידיאו של עצמו מתנשק עם גבר באמצע הפגנה, כששוטרים רכונים על הזוג בניסיון לעצור אותם.

גולש אחר פרסם ציוץ שנלוותה אליו האמירה: "אדוני המפכ"ל, אתה מוזמן לכסות את העיניים".

אחר תהה: "פה מגעילים את המפכ"ל?"

"• מגעילים את המפכ"ל • נשיקה רטובה, במיוחד בשבילך", צייץ עוד משתמש.

בתגובה על האימפקט של הקמפיין נגד דברי לוי, צייץ העיתונאי ג'וש בריינר: "המפכ"ל ואריה דורון מגיעים למשרדי האגודה למען הלהט"ב בת"א. מדהים מה שתמונת שער ב"הארץ" עושה לאנשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים